Dames die gaan bevallen of bevallen zijn in Maria Middelares?
Morgen heb ik een check op exact 38 weken 😊
Voor welke kamer kiezen jullie? Wij overwegen de éénpersoons plus.
Succes met de laatste loodjes!
Waar ga jij?
Het is een “luxekamer” waar je een geboortegeschenk krijgt en “luxemaaltijden”.
Ik zou het niet kiezen als het extra te betalen was, maar als de verzekering het effectief dekt dan overweeg ik het wel.
Het staat wel effectief zo op de website dat als je verzekering een gewone kamer dekt, ze ook de luxe dekt.
Ik ben in Maria middelares bevallen. Ik heb de gewone eenpersoonskamer genomen. Ik vroeg wat het verschil was en ze konden eigenlijk heel weinig zeggen. De kamer is een beetje groter en je krijgt producten van caudalie.
Ik vond het sws al een mooie kamer en ik kon alle maaltijden kiezen die ik wou. De verzekering zou het dekken, maar niet echt volledig dacht ik. De kamer enzo wel, maar al die luxe dingen zoals eten enzo niet.
Oh spannend!
Ik las dat als je verzekering een éénpersoonskamer dekt, ze o ...
Ik ben er 2 jaar geleden ook bevallen maar dan in een gewone kamer (plus bestond toen nog niet) en dat was allemaal dik in orde hoor.
Vandaar de twijfel want de gewone kamer was ook al super.
's Morgens en 's avonds mag je sowieso al kiezen wat je wil eten. 's Middags kan je niet kiezen maar was het altijd lekker 🙂
Maar inderdaad als de verzekering het toch zou dekken waaromvdan niet de extra nemen.
Zeker als de kamer dan iets groter zou zijn denk ik dat dat met een tweeling wel handiger is 😉
Wij moeten pas in december bevallen maar zijn ook benieuwd naar de pluskamer. Ik las dat de papa daar ook kan blijven slapen, wat voor ons het grootste voordeel van die kamer zou zijn. Of kan de papa ook in een gewone eenpersoonskamer blijven slapen?
Dr. Claeys is top hé 🤩
Wij dr. Casteels, ook super tevreden van!!
Ik was bij mijn eerste bevalling ook heel tevreden van het ziekenhuis, materniteit en neonatologie.
Iemand die weet hoe streng ze op de bezoekuren zijn? Ik vermoed dat mijn schoonouders heel laat gaan toekomen en ik wil eig niet dat ze het bezoekuur overschrijden 🫣😅