9 Reacties

2 maanden geleden

Neen raar mss drinkt hij/zij teveel?

2 maanden geleden

Hoi hoi, dit is een homeopathisch middeltje, ja moet het minstens een kwartier voor het eten geven of pas een uur na een voeding. Anders werkt het middeltje ook niet.

2 maanden geleden

Ons zoontje had dit ook van de infacol. Met mama natura heeft hij geen last. We geven dit wel niet meteen na het eten, eender als we zien dat hij krampjes heeft, is bij hem meestal wat later

2 maanden geleden

Wij geven ook nog extra Protectis Easydrops, 1x ‘s morgens. Is tegen krampjes, voor de weerstand en bevat ook de hoeveelheid vit D die ze nodig hebben. Ook heel tevreden over!

2 maanden geleden

Reactie op Tatjana De Ridder

Neen raar mss drinkt hij/zij teveel?
Dan zou hij op andere momenten ook terug geven denk ik en niet enkel na de druppeltjes, en dat doet hij niet…

2 maanden geleden

Reactie op Anoukdbb

Hoi hoi, dit is een homeopathisch middeltje, ja moet het minstens een kwart ...
Ah oké, wist ik dus niet! Merci!!

2 maanden geleden

Reactie op kbeeckmans

Ons zoontje had dit ook van de infacol. Met mama natura heeft hij geen last ...
Ja ik geef het ook als hij krampjes heeft als ik merk dat hij onrustig is, en dat is soms tijdens/na de voeding

2 maanden geleden

Hier had de vroedvrouw toen gezegd om het voor de voeding te geven. Misschien kan je dat eens proberen 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Hier ook enkel als ze krampjes heeft en zeker pas na een half uur na de voeding en soms tussen de voedingen en heeft nog geen enkele keer iets terug gegeven. Er staat op het flesje een half uur ervoor of een half uur na de melk. En max 6x 3 druppels per dag 🤷‍♀️