10 Reacties

2 maanden geleden

Oeie Uuhm krampjes zijn heel normaal is dit zo heel de dag door of enkel in de avond wij hebben dit ook een week gehad is beter voor het moment is heel normaal hoor krampjes wij gebruiken mama natura af en toe helpt wel en mss eens op je buik leggen door de warmte worden ze kalmer en zws goed boeren achter na en ook doet gij goed kaka da doe ook veel als ze goed kaka doen wij gebruiken ook die flessen ook nummer 3 en ook wij hebben de air free flesjes van avent helpt ook al veel ze geeft minder lucht binnen en goed laten boeren helpt ook wel

2 maanden geleden

Zou een kleinere speen nemen 3 is voor grotere kindjes en kan hij/zij ook meer lucht binnen van krijgen

2 maanden geleden

Reactie op Tatjana De Ridder

Zou een kleinere speen nemen 3 is voor grotere kindjes en kan hij/zij ook ...
Dat deden wij eerst maar het duurt echt veeels te lang om zijn flesje op te krijgen en ik kreeg het gevoel dat er niet veel uit kwam voor hem

2 maanden geleden

Reactie op Melissavl1996

Oeie Uuhm krampjes zijn heel normaal is dit zo heel de dag door of enkel in ...
Hij heeft dit enkel bij zijn voeding zodra ik hem flesje geef neemt hij paar slokken en begint dan te kressen gepaard met grommel in zijn buik. Ik gebruik mama natura druppels helpt niet heel veel ik heb ook infacol gebruikt en protectis En daardoor drinkt hij zijn flesje nooit leeg max 60ml drinkt hij dan, dan valt hij inslaap.. terwijl hij eerst 150ml dronk om de 3u Hij doet zeker 3x kaka de dag soms meer

2 maanden geleden

Reactie op Inez99

Hij heeft dit enkel bij zijn voeding zodra ik hem flesje geef neemt hij paa ...
Hmm raar wij hebben dit ook gehad en is beter nu voor je het moment kan ook mss groeispurtje zijn hoor ik zou het wat tijd geven als het nie beter is mss eens raad vragen aan dokter of Vroedvrouw hoe lang is da al zo ?

2 maanden geleden

Reactie op Melissavl1996

Hmm raar wij hebben dit ook gehad en is beter nu voor je het moment kan ook ...
Wij hebben dit ook een week gehad en idd met speentje 2 komt er bijna nix uit

2 maanden geleden

Wij gebruiken de difrax S flessen, helpt hier wel heel erg bij het binnen nemen van lucht. (Bij Avent hapte ze heel veel lucht binnen) Verder hebben ze ons wel gezegd dat een nieuwe melk zeker 2 weken nodig heeft om te zien of die goed is. Wij hier ook op een bepaald moment te snel veranderd en achteraf bleek 1 van de voorafgaande melk toch de oplossing te zijn!

2 maanden geleden

Reactie op Melissavl1996

Hmm raar wij hebben dit ook gehad en is beter nu voor je het moment kan ook ...
Net 4dagen gelede begon dit gedrag

2 maanden geleden

Ik gebruikte eerst avent er kwam niet veel uit. Ik durfde nummer 3 niet gebruiken dan ben ik naar difrax S gegaan Ik vind die super goe. Mijn zoontje kan ook 120ml niet direct opdrinken. Hij stopt met drinken en huilt. Probeer mss een andere flesje en laat hem om de 30 ml boeren. ❤️ Ik laat hem om de 30 ml boeren.

2 maanden geleden

Misschien eens navragen bij de vroedvrouw of huisarts of hij een te kort tongriempje heeft ? Mijn zoontje heeft een te kort tongriempje, en schoon daar door steeds van de tepel, kon dus niet vacuüm zuigen zeg maar. Waardoor hij ook veel lucht binnenkreeg en last had van krampjes. Ook zeggen ze wel dat rond 6weken wel de piek is van krampen. Tis vaak echt zoeken bij de kleintjes he.