6 Reacties

2 jaar geleden

Wij kochten een Croozer kid vaaya 2, serieuze hap uit het budget maar totaal geen spijt van en is echt goede kwaliteit. We vonden hem en de accessoires iets goedkoper via pinkorblue. Wij kochten deze omdat baby’s al korte afstanden mee mogen met de fiets vanaf 3-4 maanden omwille van de zeer goede vering op de achterbanden. Je moet er natuurlijk geen kasseibaan mee doen maar gewoon op straat lukt zeker. Hangmatje is officieel tot 10 maanden of tot 10kg/75cm hoogte en mijn zoontje woog dit pas aan 1,5j oud, dus nooit het peuterzitje gekocht ervoor want kon al supergoed zitten in de gewone zitjes. We kochten ook de winterkit voor de hangmat (voetenzak) In het gewone zitje gebruiken we een deken of een buggy voetenzak in de winter Heeft een grote ‘koffer’ om de verzorgingstas in te steken of boodschappen Ingebouwd achterlicht en duwstang in verschillende hoogtes. Je kan de kar op rem zetten. Wij kochten (naast het babyhangmatje) nog een zonnescherm bij om de zon uit de oogjes te houden en een tussenstuk om frisse lucht binnen te laten als het regent in de zomer. Ook een goed hangslot om ze extra vast te maken is nodig. We wilden 1 die we konden dichtplooien, bleek wel heel moeilijk systeem dus echt nog niet veel gedaan 😅🙈 Wij gebruiken elektrische fiets, met een gewone fiets is het wel pittig. Voor een fiets die altijd buiten staat zou ik wel nog een beschermhoes kopen voor over de fietskar te doen en een diefstalverzekering.

2 jaar geleden

Super bedankt voor je moeite om dit neer te schrijven!

2 jaar geleden

Ik volg hier, ook van plan een bakfiets aan te kopen.

2 jaar geleden

Wij hebben voor een electrische bakfiets gekozen, omdat je hier in het begin de maxi cosi in kan bevestigen, en ook al met het idee van er 3 kindjes in te vervoeren 😊 ben er zelf heel blij mee. Gaan fietsen zonder de kindjes doen wij wel niet echt, dat zou niet ideaal zijn met een bakfiets denk ik

2 jaar geleden

Reactie op jacey02

Wij hebben voor een electrische bakfiets gekozen, omdat je hier in het begi ...
Bedankt voor je reactie! Welke heb je juist gekocht?

2 jaar geleden

De meeste bakfietsen en fietskarren zijn geschikt om buiten te blijven staan. Je kan hier beugels voor kopen (bij een bakfiets) om er een maxicosi in te klikken.