8 Reacties
3 maanden geleden
Ons dochter is nu 3.5 weken en meestal drinkt ze tussen 22 en 23 uur haar laatste fles. De ene keer komt ze rond 3-4 uur, de andere keer rond 2 uur en al enkele keren hield ze vol tot ongeveer 6 uur.
Wij voeden overdag (en ‘s nachts ook) op vraag. Soms komt ze dus sneller om een extra flesje, maar we merken dat dit beter werkt dan het schema dat we van het ziekenhuis en K&G kregen.
Sommige nachten moet ik haar even troosten na de fles door een tutje aan te bieden.
Wij hebben wel elke avond rond 18 uur haar huilmoment. Ze lijkt dan altijd ontroostbaar door krampen.
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ons dochter is nu 3.5 weken en meestal drinkt ze tussen 22 en 23 uur haar l ...
Wij proberen ook rond de 3 a 4uur te voeden overdag en snachts ook op vraag waardoor zijn laatste fles altijd verschillend is per dag. Heb al gehoord dat de laatste fles altijd rond 24uur moet vallen maar ik begrijp niet hoe je dat elke dag zo op dat uur kan mikken.
3 maanden geleden
Reactie op Jana-Maxim
Wij proberen ook rond de 3 a 4uur te voeden overdag en snachts ook op vraag ...
Heeft iemand dat jou geadviseerd rond 24:00?
Dat zou hier betekenen dat we ze of moeten laten krijsen, of vroeger moeten wakker maken. Persoonlijk zou ik het niet doen en gewoon het ritme van jouw kindje volgen 😊
Mijn vriendin haar zoontje is nu bijna 2 maand oud en drinkt een laatste fles rond 20:00 en komt pas tussen 7 en 8 terug voor de volgende fles. You do you mama en jij weet wat best is 😊
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Heeft iemand dat jou geadviseerd rond 24:00?
Dat zou hier betekenen dat we ...
Mijn schoonzussen zeiden dat zo maar hij heeft nu om 20uur een fles gehad en ik weet zeker dat hij zal slapen tot 2uur of langer dus het is zonde om hem om 24uur wakker te maken voor die fles terwijl hij lekker zou doorslapen
3 maanden geleden
Reactie op Elien1891
Wij voeden overdag om de 3 a 4u en maken dan ook wakker als het nodig is. ‘ ...
En hoeveel flesjes zijn dat dat per dag? 6 flesjes?