13 Reacties

6 maanden geleden

Eventjes gehad maar nu eet ik 2 bananen per dag en voldoende eten waar magnesium inzit. Sommigen nemen magnesium bij op aanraden vd huisarts. Mss daar eens bij luisteren?

6 maanden geleden

Idem hier. Je mag magnesium bij nemen, zou heel goed helpen! Verder las ik ook al over reflexspray erop doen (weet wel niet of dit veilig is) en een stuk zeep aan je voeteinde leggen zou ook al voor sommigen geholpen hebben 😅. Allemaal zelf nog niet geprobeerd dus maar van horen zeggen!

6 maanden geleden

Reactie op Marieke_VD

Eventjes gehad maar nu eet ik 2 bananen per dag en voldoende eten waar magn ...
Oh ga ik horen wat die zegt dankjewel

6 maanden geleden

Reactie op Rdg123

Idem hier. Je mag magnesium bij nemen, zou heel goed helpen! Verder las ik ...
Oh dankjewel ga eens horen wat ik er mee kan doen want plezand is anders 😅

6 maanden geleden

Reactie op Rdg123

Idem hier. Je mag magnesium bij nemen, zou heel goed helpen! Verder las ik ...
Reflexspray mag niet helaas. Ik had rond 4 maanden zwangerschap een probleem aan mijn schouder waardoor ik op spoed beland ben. Voltaren en Reflexspray zijn niet veilig zeiden ze toen.

6 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Reflexspray mag niet helaas. Ik had rond 4 maanden zwangerschap een problee ...
Ah voila kijk, wist ik niet! Iemand zei het ergens in een groep op fb maar zo een dingen zou ik sowieso eerst eens checken bij een arts 😊

6 maanden geleden

Reactie op Rdg123

Ah voila kijk, wist ik niet! Iemand zei het ergens in een groep op fb maar ...
Ik zou het ook niet geweten hebben. Maar beide producten kunnen rechtstreeks in de placenta komen.

6 maanden geleden

Ik heb de gyn aan telefoon gehad want moest toch bellen voor resultaat van urine nog eens en meteen gezegt ze heeft me magnesium pilletjes voorgeschreven voor bij in te nemen ☺️

6 maanden geleden

Watermeloen helpt ook... Zit ook vol magnesium. Je hebt ook magnesiumtabletten voor in water, zodat je elke dag een voetbadje kan nemen. Helpt ook tegen vochtophoping . Gewoon je tenen eens goed naar je toe trekken en het gaat snel over. Heb het hier ook vaak 🙈

6 maanden geleden

Jep haha! Schiet er soms zo in met me te herleggen. 🙈 Moet dan even opstaan ‘s nachts van de pijn en dan trekt dat weg, enkel wat stijfheid nadien. Is door onze doorbloeding die minder goed is. 😀

6 maanden geleden

Magnesium nemen en proberen te stretchen tenen naar je toe trekken

6 maanden geleden

Reactie op Lotceu99

Magnesium nemen en proberen te stretchen tenen naar je toe trekken
Ik neem metarelax

6 maanden geleden

Ik neem magnesium, en eet twee grote bananen elke dag, 1 daarvan voor dat ik ga slapen.