13 Reacties
6 maanden geleden
Eventjes gehad maar nu eet ik 2 bananen per dag en voldoende eten waar magnesium inzit. Sommigen nemen magnesium bij op aanraden vd huisarts. Mss daar eens bij luisteren?
6 maanden geleden
Idem hier. Je mag magnesium bij nemen, zou heel goed helpen! Verder las ik ook al over reflexspray erop doen (weet wel niet of dit veilig is) en een stuk zeep aan je voeteinde leggen zou ook al voor sommigen geholpen hebben 😅. Allemaal zelf nog niet geprobeerd dus maar van horen zeggen!
6 maanden geleden
Reactie op Marieke_VD
Eventjes gehad maar nu eet ik 2 bananen per dag en voldoende eten waar magn ...
Oh ga ik horen wat die zegt dankjewel
6 maanden geleden
Reactie op Rdg123
Idem hier. Je mag magnesium bij nemen, zou heel goed helpen! Verder las ik ...
Oh dankjewel ga eens horen wat ik er mee kan doen want plezand is anders 😅
6 maanden geleden
Reactie op Rdg123
Idem hier. Je mag magnesium bij nemen, zou heel goed helpen! Verder las ik ...
Reflexspray mag niet helaas. Ik had rond 4 maanden zwangerschap een probleem aan mijn schouder waardoor ik op spoed beland ben. Voltaren en Reflexspray zijn niet veilig zeiden ze toen.
6 maanden geleden
Ik heb de gyn aan telefoon gehad want moest toch bellen voor resultaat van urine nog eens en meteen gezegt ze heeft me magnesium pilletjes voorgeschreven voor bij in te nemen ☺️
6 maanden geleden
Jep haha! Schiet er soms zo in met me te herleggen. 🙈
Moet dan even opstaan ‘s nachts van de pijn en dan trekt dat weg, enkel wat stijfheid nadien. Is door onze doorbloeding die minder goed is. 😀
6 maanden geleden
Ik neem magnesium, en eet twee grote bananen elke dag, 1 daarvan voor dat ik ga slapen.