Dag lieve mama's to 🐝
Ik heb al 3 dagen enorme last geen idee hoe ermee om te gaan. Ik weet ook niet of Ik al ontsluiting heb, enkel 5 weken geleden een verkorte hals 3,5cm
Over een week heb ik lichte weeën gehad die wel over zijn gegaan na ongv een uurtje ... Nu heb ik sinds 2-3 dagen enorme last in mijn bekken schaamstreek , gisteren lichte weeën ongv 30 min constante menstruatie pijn en als de baby beweegt lijkt ze wel in mijn vagina te bewegen en pijn dat dat doet!! Ik voel me misselijk mottig heb hooftpijn .... Vorige week donderdag monitor gehad maar alles was oké, heb gevraagd of ze konden kijken of ik geen ontsluiting heb maar wouden ze niet doen ... Nog iemand die een beetje het zelfde voeld?
37 weken, ze was al ingedaald met mijn laatste controle 5 weken geleden ... ...
Hmm dan zou ik het niet weten.. ik vermoed dat je lichaam veel veranderingen doormaakt en zich klaarmaakt voor de bevalling. Werk je nog of ben je thuis?
Ik had 4 weken geleden al maar 1,5cm baarmoederhals en deels verweekt. Nu al een week aan het rondlopen met 4cm ontsluiting… Heb wel nog geen weeën gehad. Maar ik denk dus niet dat je veel bent met je ontsluiting te weten want dat zegt (in mijn geval) duidelijk niet veel 😅. Ik ben vandaag 37 weken maar zou zonder de controle (voor kans op vroeggeboorte) niet eens geweten hebben dat ik nu al een week met 4cm rondloop 😂. Ik vrees dat we geduld moeten hebben en ze komen wanneer zij er zin in hebben 😬. ‘s nachts heb ik af en toe wel pijn maar verder weinig symptomen…
Ik heb ook exact dezelfde klachten. Morgen een afspraak bij de vroedvrouw voor controle op 35 weken + uitstrijkje streptokokkenvirus.
Ik ga haar de klachten ook vermelden om eens na te vragen wat het juist kan zijn
Heel herkenbare symptomen - het is enorm afmattend om constant met die ongemakken en pijnen om te gaan…
Ik ben bijna 34W zwanger en heb sinds 2 weken zeer vaak harde buiken en dagelijks voorweeën (menstruatie-achtige kramp). Ze beweegt ook enorm hevig waardoor mijn buik als een boksbal aanvoelt, dit duurt soms echt langer dan een uur aan een stuk en lokt dan weer harde buiken uit. Ook hier soms het gevoel dat er een hand uit mijn vagina gaat komen - de druk en steken onderaan de buik/tussen de benen maakt me soms licht in het hoofd.
Ik ben zo blij om zwanger te zijn - tegelijkertijd vraag ik me echt af hoe ik dit nog 6 weken volhoud…