5 Reacties
3 maanden geleden
Momcozy M5 gebruik ik nu sinds mijn zoontje 2 weken was. Hij is nu 7 weken en de kolf gaat overal met me mee 🫶🏼
3 maanden geleden
Deze heb ik en een vriendin, besteld via deze link hieronder, eerlijke prijs en een TOPKOLF! Massagestanden, kolfstanden ik heb gevoelige tepels en heb zelfs doordat deze kolf zo goed is een tweede gekocht. Je kan kiezen een set van twee of 1 kolf. Is hetzelfde model als de Momcozy alleen betere prijs en je krijgt gratis melkzakjes erbij
Bekijk Draagbare borstkolf - Handsfree borstkolf - 1 Stuk - Electrische Borstkolf - Breast Pump - 3 Modus - Massagemodus - Zuigmodus - Pompmodus - 9 Niveau's - Elektrische Draadloze Borstkolf - Gratis Bewaarzakjes - Moedermelk op: https://www.bol.com/nl/p/draagbare-borstkolf-handsfree-borstkolf-1-stuk-electrische-borstkolf-breast-pump-3-modus-massagemodus-zuigmodus-pompmodus-9-niveau-s-elektrische-draadloze-borstkolf-gratis-bewaarzakjes-moedermelk/9300000187008916?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
3 maanden geleden
Mijn zoontje is nu 5 weken oud en ik heb nu pas twee x gekolfd. Ik moet nu elke avond van de vroedvrouw hel een gekolfd flesje geven direct nadat ik gekolfd heb. Want ik heb enerzijds last van overproductie dus mag absoluut niet extra kolven. Maar anderzijds moet mijn zoontje wel van het flesje kunnen leren drinken...
Maar gisterenavond heeft hij het flesje resoluut geweigerd 🫣
3 maanden geleden
Hi! Ik heb onlangs de Mammie borstkolf aangekocht (kwestie van ook niet te duur in prijs te gaan: 170 euro voor een dubbele handsfree kolf, gekocht bij dreambaby) ik ben er tot nu toe heel tevreden over, ik kolf 1 liter per dag met de Mammie borstkolf. Je kan ook nog een cashback terugkrijgen van 15 euro bij de aankoop, dat kaartje zat in de doos bij aankoop.
Ik kolf sinds 2 weken na de geboorte vanwege overproductie en mijn kindje niet mee kon met de stroom van de melk. Nu kolf ik 4a5 keer per dag af en giet ik alles (na afkoelen) samen in 1 fles, die ik op het einde van de dag (als er iets overblijft) invries. Zo heb ik ook een voorraadje!
Het was zoeken, want ik was een beetje teleurgesteld in mijzelf vanwege ik wel melk had (en voldoende!) maar mijn kindje niet kon drinken….daarmee dat ik zo snel ben overgestapt naar het fulltime kolven. Hopelijk hebben deze tips je wat geholpen!