37 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Ik heb twee weken geleden ook keizersnede gehad.. nog altijd pijn, jullie o ...
Ik heb 11/09 mijn keizersnede gehad en heb nog veel pijn. Ik kan nog niet op m'n zij liggen. Maar ben wel super content met m'n zoontje ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Odal24

Ik heb 11/09 mijn keizersnede gehad en heb nog veel pijn. Ik kan nog niet o ...
En hoe zit het met je litteken? De mijne van buiten ziet alles goed uit maar van binnen nog veel pijn en voelt hard aan.

4 maanden geleden

Reactie op tessa199200

En hoe zit het met je litteken? De mijne van buiten ziet alles goed uit maa ...
Ik heb mijn litteken nog niet kunnen zien want er plakt nog een plakker op en enkel de eerste helft van de nietjes is eruit.

4 maanden geleden

Reactie op Odal24

Ik heb mijn litteken nog niet kunnen zien want er plakt nog een plakker op ...
Maar ik heb er vaak pijn in die voelt alsof het aan het openscheuren is.

4 maanden geleden

Reactie op Odal24

Maar ik heb er vaak pijn in die voelt alsof het aan het openscheuren is.
Heb je nog steeds pijn, ondertussen ben ik 3w verder en idd heb ook pijn alsof alles strak zit (vooral rechterzijde)

4 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Heb je nog steeds pijn, ondertussen ben ik 3w verder en idd heb ook pijn al ...
Ja ik heb nog steeds pijn. Mijn buik voelt verbrand aan. En kan ook nog steeds niet op m'n zij liggen. Mijn schoonzus is verpleegster en vermoed dat mijn zenuwen overprikkeld zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Odal24

Ja ik heb nog steeds pijn. Mijn buik voelt verbrand aan. En kan ook nog ste ...
Pff, heftig ze. Ik ga morgen mijn afspraak bij de gyn vervroegen. Volgens HA was alles oké. Hij zei dat die hechtingen nog niet verteerd waren. Ik voel me echt ellendig. Mijn baby optillen is zelfs soms moeileijk. 😞

4 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Pff, heftig ze. Ik ga morgen mijn afspraak bij de gyn vervroegen. Volgens H ...
Ik heb soms ook last om Thor te tillen maar dan schakel ik de hulp van m'n man in die is gelukkig luk nog thuis tot 15/10 😅 Ik ben echt een bofkont op dat vlak. Voor de rest kan ik wel al veel. En de last om Thor te tillen komt meestal wanneer ik over m'n grens ben gegaan 🫣

4 maanden geleden

Keizersnede gehad op 6/09 (ongepland en tijdens de arbeid beslist) . ‘S nachts gesneden en ‘s morgens al gaan douchen en op de gang gewandeld. Altijd mijn kleine meisje vast gehad en bij me gehad. Denk dat het veel afhangt van de gynaecoloog die het uitvoert alsook van je eigen lichaam

3 maanden geleden

Hi moms, hoe gaat het met jullie herstel? Kunnen jullie al een broek dragen met rits? De pijn bij mij is al een pak minder en litteken is goed genezen, alleen is mijn onderbuik rondom het litteken nog niet plat, voelt nog hard wat pijn en gevoelloos aan en als ik een broek aandoe nog pijn en gespannen lijkt aan de ritssluiting. Jullie?

3 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Hi moms, hoe gaat het met jullie herstel? Kunnen jullie al een broek dragen ...
Bij mij lukt het wel alleen iriteert het waardoor het jeukt, liever nog geen broek aan dus haha

3 maanden geleden

Reactie op mmmm125

Bij mij lukt het wel alleen iriteert het waardoor het jeukt, liever nog gee ...
Ja me too. Ik kan enkel huispakken en rokken verdragen voorlopig

3 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Hier hetzelfde :) ik draag high waist broeken dus daar heb ik geen last bij. Sinds een paar dagen voel ik dat de spieren rond mijn litteken terug strammer zijn, heb misschien iets teveel gehoffen ofzo..

3 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Ik draag momenteel nog altijd zwangerschapskledij. Dat verdraag ik het beste 😅 Wat me wel helpt is het dagelijks masseren van het litteken. Alles behalve aangenaam maar ik doe dit nu een week en merk beterschap 🤗

3 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Na mijn keizersnede in 2021 heb ik niet meer de jeansbroek gevonden die ik kan verdragen. Keizersnede 2 bijna 6 weken geleden. Afwachten of het nu wel gaat lukken 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Deps87

Na mijn keizersnede in 2021 heb ik niet meer de jeansbroek gevonden die ik ...
Oei en was je voor de rest goed hersteld?

3 maanden geleden

Reactie op Odal24

Oei en was je voor de rest goed hersteld?
Ja… twas echt de druk van een jeans die ik niet kan verdragen