5 Reacties
6 maanden geleden
Als je twijfelt en je er u slecht over voelt zou ik vragen voor vervroegde afspraak
6 maanden geleden
Ik zou misschien wel bellen voor een extra consultatie of u afspraak te vervroegen bij uwe vaste gyneacoloog. Of bij u vroedvrouw. Zeker als dit je zo onzeker maakt. Wat ik ook snap!
Ik heb hier helaas geen ervaring mee. Maar ik hoor wel van mensen rondom me die een geplande keizersnede hebben gehad dat dar ergens ook wel rust brengt. Ge weet wanneer het moment daar is, kunt er opt gemakje naar toe leven. En het herstel is ook sneller dan bij een spoedkeizersnede. Omdat ze nu ook alles op het 'gemak' kunnen doen.
Vandaag toevallig in het ziekenhuis geweest bij de vroedvrouw en die zei van dat ze proberen ook met een geplande keizersnede zo dicht mogelijk bij de uitgerekende datum te blijven. Dan merken ze dat de kindjes ook rustiger uitkomen omdat ze ook 'meer klaar' zijn zeg maar.
Denk dat ge er zelf ook wel wat inspraak over hebt. Als u kindje nog gezond zit dat je ook kan 'uitstellen' tot de 39w maar dat kunnen ze u int ziekenhuis het beste zeggen.
Dikke knuffel
6 maanden geleden
Hier ligt ze ook nog altijd in stuit op 34 weken en zal niet meer draaien. Ligt in onvolkomen stuit. Ik zie over 2w de gynaecoloog en ging dan bespreken of ik een uitwendige versie (draaiing) wil proberen of een geplande keizersnede. Een geplande keizersnede doen ze normaal op 39w hoor tenzij je bv omv urgentie eerder moet zoals bv te weinig vruchtwater ect. Hebben ze je een draaiing voorgesteld of is dat geen
Optie? Ik ga dat wel in overweging nemen, heb ook lieve qua herstel en borstvoeding geen operatie, maar wat is dat is. Is geen garantie het zal lukken. W
5 maanden geleden
Update: gisteren extra controle gehad bij mijn eigen gyne (ze was met verlof) en het is beslist. Baby ligt nog steeds verkeerd en placenta ligt aan de uitgang. Normale bevalling is uitgesloten, keizersnede is gepland! Wel opgelucht nu maar naar dat je weet wanneer je baby er gaat zijn. We kunnen al aftellen 😅