8 Reacties

3 maanden geleden

Hey , leg anders iets dat naar jou ruikt in zijn/haar wiegje , een tshirt ofzo helpt echt..

3 maanden geleden

Wij hebben hetzelfde voor, en ook al veel geprobeerd. Ik volg dus graag mee voor de tips! Wat ons wel heel hard helpt, is de draagzak. We gaan een paar keer per dag wandelen omdat ze vaak enkel zo kan slapen. En thuis geeft de draagzak ons ook wat meer bewegingsvrijheid. Vermoeiend, maar wel heel gezellig zo dicht bij elkaar.

3 maanden geleden

Reactie op Hanne_H

Wij hebben hetzelfde voor, en ook al veel geprobeerd. Ik volg dus graag mee ...
Welke draagzak is dat dan? Hij ringsling en enkel als ie in een bolletje erin zit. Zijn heupen dus niet in een M-houding. Wordt ie boos

3 maanden geleden

Reactie op MarieG1991

Welke draagzak is dat dan? Hij ringsling en enkel als ie in een bolletje er ...
Een ergobaby omni dream. Ze wordt rustig in de draagzak als we de trap een aantal keer op en af gaan, en daarna blijft ze ook kalm en valt ze in slaap zolang we blijven wandelen.

3 maanden geleden

Hier ook zowat hetzelfde. We hebben wel haar bedje en park schuin gezet zodat ze niet volledig plat ligt. Momenteel is het echt contact-slapen overdag en het eerste uur van de nacht. Af en toe in diepe slaap kunnen we haar eens 30 minuten in haar park leggen. Zijn hier ook al paar weken mee aan het sukkelen (verborgen reflux hier) We blijven gewoon proberen.. gisteren middag een eerste succesje en toch een uur in de co sleeper geslapen na haar middag fles. ‘s nachts ondertussen ook na de fles van 23.30 telkens in co sleeper tot een uur of 5. Met blijven proberen krijgen we hier toch telkens een beetje meer succes

3 maanden geleden

De draagzak doet hier ook wonderen, maar ik steek ook nog een tetra doek tussen mezelf en mijn zoontje.. als ik hem dan slapend uit de draagdoek haal, laat ik het dekentje op hem liggen en zo kan ik hem wel wegleggen en blijft hij slapen 😅 White noise is hier ook wel een winner

3 maanden geleden

Draagdoek is ook zeer aan te raden, ik leg mijn dochtertje er schuin in ipv rechtop. Werkt keer op keer! Om te slapen in haar bedje/co-sleeper: ergopouch of love to dream slaapzakjes in combinatie met witte ruis. Ze moeten er even aan wennen, maar het veilige en geborgen gevoel zorgt er voor dat ze snel (zelfstandig) in slaap valt. Onze dochter is nu 9 weken.

3 maanden geleden

Ondertussen hier oorzaak idd reflux en krampen. Osteo doet wonderen hier ondertussen en 'savonds een badje moedermelk voor het slapen gaan. Dan alleen krijg ik hem ingebakerd weggelegd met wittze ruis. Ik heb voor de krampen ook druppels mama natura en slaagt ook aan tegen de krampen. En ondertussen veranders de samenstelling van mijn melk wat helpt.