4 Reacties

4 maanden geleden

Geen fijn gevoel... vooral nu niet. Ik denk dat hij misschien zijn stress voor jullie wondertje probeert weg te werken? Zou dat misschien kunnen? Ik denk dat een man een instinct heeft om voor zijn gezin te zorgen. En dat ze alles hebben. Misschien voelt hij nu dat hij echt goed gaat moeten zorgen dat alles er is. En dat jullie alles kunnen kopen en doen wat jullie maar willen? Mijn man was net hetzelfde. Maar is sinds een week volledig omgedraaid. Hij wenst zijn agenda vrij te maken voor de baby binnenkort. Maar is ook zelfstandige. Ik ben vol op bezig met ons nieuwe bedrijf op te richten. Renovatiewerken zijn ook van start gegaan. En ik heb mij van voor de zwangerschap voorgenomen dat ik er alleen voor zal staan als de baby er is. Hij zal betrokken zijn maar zal gewoon moeten werken en alle balletjes omhoog moeten houden. Sinds gisteren krijg ik te horen dat jij plots tijd wilt vrijmaken. En ik heb het daar dan heel moeilijk mee. Als zelfstandige heb je niet altijd de ruimte of luxe dit te beslissen. Dus bij ons is het net andersom 😅 Maar ik denk dat wij allemaal alles fout interpreteren door de hormonen. En onze mannen proberen ons te helpen op elk hun eigen manier. Wat soms echt niet de juiste manier is voor ons op dit moment. Komt allemaal goed! Ik denk dat we te veel nadenken. Probeer nog even te genieten van u en uw kleintje in uw buik. Voordat we het weten moeten we ze delen met de papa of familie en dan gaan we de tijd missen denk ik. Heel veel succes xxx

4 maanden geleden

Hey! Herkenbaar verhaal! Mijn partner is zelfstandig aannemer en wil nog zoveel mogelijk afwerken. Er komt steeds werk bij, dus er is niet echt zicht op beterschap. We hebben er ook al woorden over gehad, maar ik merk nu wel dat hij de ernst doorheeft. Hij belt tussendoor regelmatig nu om te checken hoe het gaat en als ik een moeilijke dag met veel pijn heb vraagt hij steeds of hij naar huis moet komen. Het is voor zelfstandigen niet gemakkelijk he 😕maar als de kindjes er zijn, ben ik er van overtuigd dat onze partners er voor ons zullen zijn! Veel goeie moed ❤️

4 maanden geleden

Hey ladies, Dit kan mogelijks ook een uiting zijn van nesteldrang. Overmatig gaan werken zodat straks de baby financieel niets te kort komt. Blijkt een fenomeen te zijn. Maar vet ben je er niet mee natuurlijk 😅 🫶

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Hey! Herkenbaar verhaal! Mijn partner is zelfstandig aannemer en wil nog z ...
❤️