26 Reacties

4 maanden geleden

Net aan de monitor gelegen en controle gehad. Nog maar 1.5 cm, en ineens zei de vroedvrouw dat mijn baarmoederhals nog vrij lang is (3 cm). Een hele teleurstelling dus… Maandag opnieuw een monitorcontrole en dinsdagavond moet ik binnen voor een “tamponnetje” met hormonen.

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Oh stevige inleiding dan! Ik ga straks vragen of ze me al wat kunnen inform ...
Het was een stevig parcours van iets meer dan 24 uur, maar achteraf eigenlijk wel een super vlot herstel gehad! En het is zoals ze zeggen dat je die pijn wel snel vergeet! Ons meisje is ondertussen bijna 3 weken en maakt die zware 24 uur meer dan goed! ☺️ Heel veel succes alvast en laat je niet ontmoedigen! Nog eventjes en je hebt je kleintje vast! ☺️

4 maanden geleden

Kan je niet vragen om ingeleid te worden? Ik was 39 weken en we hebben gevraagd voor inleiding. Dat omdat ik ook maar 1-2 cm ontsluiting had en ze een vermoeden hadden dat ik de 40 w zou halen. Mits ziekenhuizen steeds hopen op de natuurlijke manier kunnen ze tot 41 w gaan. Ik trok dat natuurlijk niet en we hebben gevraagd ingeleid te worden. Je mag dat vragen in het ziekenhuis

4 maanden geleden

Reactie op toulouse1

Kan je niet vragen om ingeleid te worden? Ik was 39 weken en we hebben gevr ...
Ik word ingeleid, maar pas op 41 weken. Woensdag was ik 40 weken en was meteen duidelijk dat ze zouden inleiden, dus had ik gevraagd om dat zsm te doen. De gynaecoloog raadde het echter af om te snel in te leiden omdat dat misschien zou uitdraaien op keizersnede door te veel te moeten forceren.

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Ik word ingeleid, maar pas op 41 weken. Woensdag was ik 40 weken en was met ...
Hoe is het nu verder verlopen? Ik moet zondag avond naar het ziekenhuis om de inleiding te starten, maar zie het helemaal niet zitten eigenlijk…

4 maanden geleden

Reactie op Katrieen

Hoe is het nu verder verlopen? Ik moet zondag avond naar het ziekenhuis om ...
Iedere inleiding verloopt anders natuurlijk, maar bij mij was het heel intens. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo moet verlopen he 🍀