11 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ik zit bij LM en heb mijn inlichtingenblad al ontvangen via mail. Werkgever ...
Wanneer ga je in moederschapsrust?
5 maanden geleden
Ik heb hiervoor ook gemaild naar Solidaris. Ik ben in juli langsgeweest met een arbeidsongeschiktheidsattest met de vermoedelijke datum en de datum waarop ik in rust zou gaan. Ze heeft toen alles bezorgd maar ik heb ook nog steeds geen documenten ontvangen. Ook niet per mail. Blijkbaar zouden die documenten wel op voorhand dienen ingevuld te worden om de uitnering correct en tijdig te ontvangen
5 maanden geleden
Reactie op Tatjana De Ridder
Je krijgt dat via de post.
En je werkgever ook.
Nee de werkgever kan dit digitaal doen
5 maanden geleden
Reactie op Kolino
Ik heb hiervoor ook gemaild naar Solidaris. Ik ben in juli langsgeweest met ...
Ja ze geven echt geen duidelijke info. Mij blijven ze zeggen dat ze dit niet op voorhand kunnen doen omdat de loongegevens nog kunnen wijzigen dan…
5 maanden geleden
Als je in moederschaprust gaat is da Gwn je formulier moederschaprust eh dat je moet laten invullen eh en doorgeven arbeidsongeschiktheid is totaal iets anders of moederschaprust eh das nog een ander formulier ale ik zit bij de cm en ben in werkverwijdering en een week voor dat ik beval ga ik naar moederschaprust moest daar nog een formulier voor invullen dus kweet nie hoe dat bij jullie zit
5 maanden geleden
En dan krijg je je inlichtingsblad dat van je werk wordt automatisch gedaan
5 maanden geleden
Reactie op Anoniempjex3
Ja ze geven echt geen duidelijke info. Mij blijven ze zeggen dat ze dit nie ...
ik denk dat dit ook gewoon klopt hoor... ik zit bij CM en ook bij hun kreeg ik de reactie dat ze op 12 september (dag dat mijn moederschapsrust officieel ingaat) alle papieren versturen naar werkgever...