11 Reacties
19 dagen geleden
Ik heb hier een slaapzak en de mouwen gewoon dicht geknoopt. En dan eerst een kant losmaken en dan later het ander armpje
19 dagen geleden
Er zijn ook slaapzakken van puck a baby waar je zo een kant kunt losmaken. Ook content van. Ik koop die op vinted trouwens
19 dagen geleden
Ik heb de overgang gemaakt door een slaapzak met handschoenen te gebruiken (is er een van noukies, geërfd van men zus wel). Ze kan nog niet rollen maar vond het invaleren niet meer aangenaam. Door de handschoenen kan ze met haar handen nog niet aan haar gezicht maar wel bewegen. Ze slaapt hier wel nog in een nestje wat ook nog geborgenheid biedt maar met rollen is dat mss ook niet meer zo ideaal 😬
19 dagen geleden
Reactie op Hvhed91
Ik heb de overgang gemaakt door een slaapzak met handschoenen te gebruiken ...
Aha, zo’n slaapzak heeft mijn mama ook liggen. Eens proberen dan.
Wij hebben geen nestje gebruikt. Wel ligt er een opgerolde handdoek in de co-sleeper als “bumper”.
Daarnet heb ik haar eens op haar buik gelegd met een boekje voor haar en door die handdoek kan ze slechts tot op haar zij omrollen.
19 dagen geleden
Hoe hard draait ze al? Want ik heb hier een baby sinds 8 weken door spanning op de buik. Dat was dan zo eens sporadisch. En hij zit hier nog steeds in inbakerzak. Ik had bij mijn vorig kind die Puck a baby slaapzakken gekocht. Daar zit zo overgangen in. Kan je nog half inbakeren en half armpje eruit doen
19 dagen geleden
Wij doen t met dit nu : https://feddekees.be/products/bundi-inbaker-slaapzakje?keyword=fedde%20en%20kees&source=google&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAp4O8BhAkEiwAqv2UqFdseQZVP2-_cln9_oXtdqcf19oMfudFQ7ncJdMloAh_NJZMqqcj5RoCOk8QAvD_BwE
19 dagen geleden
Reactie op MarieG1991
Hoe hard draait ze al? Want ik heb hier een baby sinds 8 weken door spannin ...
Iedere keer als ik haar op haar buik leg, draait ze naar haar rug. Andere richting kan ze niet, en ze slaapt overigens wel op haar rug.
Heb je die “half/half” lang kunnen gebruiken?