11 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde… 5 weekjes oud nu en ontroostbaar 😭😭😭😭

3 maanden geleden

Draagdoek en dampkap opzetten. Van zo een geluiden worden ze enorm rustig.

3 maanden geleden

Weet dat rond een leeftijd van 1 maand, hun eerste sprong begint. Heeft mijn ook gehad deze week. Ze maken een spurt in hun ontwikkeling en dat is veel voor hun, ze zien meer, zintuigen worden sterker, etc.. kunnen ze onrustig van worden door al die prikkels. Zijn het liefst dicht bij hun mama’s geplakt want ze voelen zich veilig door onze geur, stem.. momenteel het eenigste waar ze zich vertrouwd voelen 🥰 ( zoek sprong 1 eens op het internet en anders via ‘ oei, ik groei ‘ app. Wat bij mij helpt is white noise geluiden met hartslag / water zoals baarmoeder.n voor snachts en door de dag vooral bezig houden met contrastboekje, veel knuffelen en genieten dat baby’tje nog zoveel wil kroelen 😍 in huilbuilen kan een draagzak helpen, maar vooral gewoon begrijpen dat het allemaal veel is voor zo een kleintje, zo een sprong is ook weer zo voorbij. Wij doen het goed mama’s ! ❤️

3 maanden geleden

Naar de avond toe hier ook zo, ontroostbaar. Naar het schijnt zijn ze tegen de avond vaak overprikkeld. In het begin konden we hem nog bij ons leggen om te knuffelen voor tv maar dit lukt niet meer, te veel geluiden en drukte denk ik. Hij vraagt meestal een fles tussen 19uur en 20uur en na die leggen we hem in zen bedje. Dan slaapt hij soms wel 6uren na elkaar door. Hij is ondertussen 7 weken wel

3 maanden geleden

Hier bijna 4 weekjes en veel krampen tegen de avond en in de nacht/ochtend. Ik leef met jullie mee!!! Draagdoek is idd mijn redding.

3 maanden geleden

Toulouse ik heb gelezen dat ze een sprong hebben rond 1 maand en plotseling massaal honger hebben en onrustig zijn. In de app hier noemen ze het een regeldag. 😘😘😘

3 maanden geleden

Al eens huid op huid geprobeerd? Baby enkel pamper en jij helemaal bloot en zo op elkaar dat geeft vaak rust en minder prikkels tv wat zachter lichten gedimd

3 maanden geleden

Mijn baby is nog maar 2 weekjes maar bij haar helpt het om een kersenpit kussen op te warmen en in haar bedje te leggen dat ze niet in een koud bed wordt gelegd. (Ondertussen krijgt ze een voeding voor het slapen) Zelf leg ik nadien het kersenpit kussen aan haar voeten wat dan nog een beetje warmte geeft.

3 maanden geleden

Hier ook een heel onrustige baby die veel huilt. Hij is zes weken oud. ‘s Avonds is dit ook het ergste. Wij namen hem eerst altijd mee naar boven na zijn voeding 10/11u. Nu leggen we hem al in zijn bedje na zijn avondvoeding (rond 7 a 8u) en dat werkt. Zo slaapt hij al een shift vroeger in zijn bedje en heb je zelf ook een beetje rust ‘‘s avonds.

3 maanden geleden

Reactie op Elien1891

Hier ook een heel onrustige baby die veel huilt. Hij is zes weken oud. ‘s A ...
Hier ook zo, slaapt dan meteen een blok van 6uren. Heeft er deugt van

3 maanden geleden

Ons bolleke heeft wel verborgen reflux en vermoeden van koemelkallergie. Voeding 4 ondertussen aan het proberen die hopelijk werkt. Zijn lijfje werkt even niet mee, dat kan ook zijn onrust verklaren.