5 Reacties
5 maanden geleden
Ja! Hier zo 👆🏼
Zelfde probleem en ik geraak er niet vanaf, ik ben 36w4d en het is vreselijk. Elke pondje gaat door ‘t mondje….. ik probeer ook zo weinig mogelijk te kopen maar je hebt toch altijd wel íets in huis…. Ik drink enorm veel om het hongergevoel weg te krijgen, maar ik blijf het hebben….
5 maanden geleden
Misschien maakt je baby'tje nog een groeispurt waardoor je zo een honger hebt?
Of Misschien eet je niet de 'juiste' dingen voor een voldaan gevoel.
Bv ik probeer bij iedere maaltijd ofwel iets tussendoor.
Koolhydraten, eiwit en fruit of groenten te eten om zo meer een 'voldaan' gevoel te krijgen.
Ik merk als ik tussendoor bv geen yoghurt eet met fruit dan blijf ik ook honger hebben voor de hele dag
5 maanden geleden
Hier hetzelfde. Ik ben 36 weken zwanger , rond 14-15 kg aangekomen en ik wil constant eten, vooral naar de avond toe heb ik het kwaad. Ik wil van alles en nog wat eten. Snoepjes, ijs, grote maaltijden, etc ….. ik probeer nu wel elke dag fruit te eten. Elke dag verse sinaasappels of wat anders. Veel water drinken ook!!! Om toch iets gezond binnen te krijgen …. Je bent niet de enige met honger aanvallen 🫣😅
5 maanden geleden
Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap gehad. Ik moest mezelf echt inhouden of ik zou een heel brood tijdens de lunch opsmikkelen. Ik was toen op 25 weken nog maar 4 kilo bij maar dat laatste trimester is er nog zo’n 12 kilo bij aangevlogen… die eetdrang was wel gelijk over na de bevalling.
Nu bij mijn tweede zwangerschap heb ik dit totaal niet. Ik kan ook niet meer zo’n grote porties opeten. Bijna 34 weken zwanger en 5 kilo aangekomen… elke zwangerschap is anders. Probeer zeker voldoende voedzame dingen te eten die voor een langere verzadiging zorgen (volkoren producten, voldoende fruit/groenten, zuivelproducten en proteïne,…)