3 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 40 weken, naar de gynaecoloog geweest... 2 cm ontsluiting. Hij vroeg mij zelf wat ik wou doen, ik gaf aan dat ik een inleiding liefst zo lang mogelijk uitstel (zolang het voor hem medisch verantwoord lijkt). Hij gaf mij aan max tot 41 weken te laten gaan (of 41+1). Dinsdag gingen we verder bespreken mocht ik dan nog niet bevallen zijn.

4 maanden geleden

Hey, ik ben vandaag 39+3 en ik zal al vragen bij mijn controle maandag om te strippen (moest onze kleine meid dit weekend nog niks van zich laat horen). Moest dit niet meteen iets in gang zetten, bespreek ik met mijn gynaecoloog wanneer we de inleiding kunnen inplannen. Lijkt allemaal heftig, maar fysiek is het zo enorm zwaar voor mij dat ik zo snel mogelijk wil ingeleid worden. Nog iemand ervaring hiermee?

4 maanden geleden

Reactie op Roos2211

Hey, ik ben vandaag 39+3 en ik zal al vragen bij mijn controle maandag om t ...
Ik vind de zwangerschap op zich niet heel fysiek zwaar, maar ik word ook ingeleid op 39+6. Het is genoeg geweest, deze zwangerschap is er na een lang en hels fertiliteitsverhaal dus bij mij zijn het vooral mentale zorgen die de kop blijven opsteken. Vandaar dat de gynaecoloog ook akkoord ging met het inleiden.