7 Reacties
5 maanden geleden
Nou meid, ik ben nu 36 weken ver en heb mss maar 4x echt te horen gekregen dat het hartje idd mooi klopt zoals ze het zeggen. Dus ook zeker niet altijd. Als het niet zou kloppen is dat het eerste wat ze tegen je zeggen. Ik heb het namelijk meegemaakt. Wat je ook kan doen is naar de gynecoloog bellen en dit even vragen of alles oke was met het hartje. En dan zal er zeker en vast wel bevestigd worden dat alles oke was😊 maak je geen zorgen
5 maanden geleden
Hier ook niet altijd het hartje horen kloppen, ze kijken naar het hartje via de echo en ik denk dat ze er dan niet bij stilstaan om eens te bevestigen dat alles goed gaat. Zit denk ik zodanig in hun routine dat ze vergeten dat we dit even willen horen😅 ik vraag het altijd eens of we het even mogen horen
5 maanden geleden
Reactie op mmmm125
Klopt, als ze telkens bij elke patient dit zouden moeten herhalen kunnen ze ...
Inderdaad, het was zelfs eens zo dat ze wel spontaan eens het hartje liet horen en ik vond dit dan opeens eng en raar omdat ik dacht dat er iets was aangezien ze het plots wou beluisteren 🤣
5 maanden geleden
Ik heb het ook altijd gehoord, hier was het mijn col dat ze niet heeft nagekeken laatste keer op 32 weken was het al verkort naar 3,5cm en nu op 35+4 dagen ben ik bij een collega moeten gaan omdat zij in verlof was en heeft het niet nagekeken heb zelf moeten vragen om mijn bloeddruk te controleren .... Wat gek
5 maanden geleden
Reactie op Vilela
Ik heb het ook altijd gehoord, hier was het mijn col dat ze niet heeft nage ...
Bloeddruk en mij wegen kent die van mij ook niet. Is nogal iemand die doordoet en daardoor wat grof over komt, vinden ik en mijn vriend dan. 3 echo's ging de bloeddruk meter niet dus liet ze het zo en gebruikte geen manuele, en ik heb al altijd zelf moeten zeggen hoeveel ik woog.. ik moest 2 weken geleden naar een andere gynaecoloog omdat zij in verlof was en die schrok wel even dat dit zo is gegaan de voorbije echo's