8 Reacties

6 maanden geleden

Mss moet je meer rust nemen, ik zou me niet onmiddelijk zorgen maken dit kan ook zorgen voor harde buiken

6 maanden geleden

Bij twijfel zou ik toch bellen. In het ziekenhuis waar ik ga, zeggen ze toch dat je best belt als je minder beweging voelt: Ga naar het bevallingskwartier als u volgende symptomen hebt vanaf uw twintigste week: (...) De baby beweegt duidelijk minder dan gewoonlijk. Ze gaan je geen drama queen vinden hoor :)

6 maanden geleden

De bewegingen van babietjes veranderen Zowizo ook wel doordat ze minder plek krijgen in de buik. Maar als je twijfelt, altijd bellen. Dat zegt mijn gynaecoloog toch

6 maanden geleden

Heb ik ook gehad de week van 32weken naar 33weken toen ook naar materniteit gebelt meteen aan monitor gelegd geweest en een echo gedaan alles was goed met babytje hij krijgt minder plaats daarbinnen dus worden de bewegingen minder scherp wat vrij normaal is voor deze tijd zeiden ze. Maar hier zeggen ze ook als je ongerust bent beter een keer teveel bellen dan een keer te weinig dus als je u geruster voelt door te bellen en langs te gaan moet je dat doen.. Stressen en zorgen maken is ook niet goed voor be babytje die voelt dat ook. je komt helemaal niet over als een drama maker hoor ze begrijpen dat heus wel :-) en trouwens daarvoor zijn ze er ook he 😘😘

6 maanden geleden

Ondertussen was ze met momenten vandaag wel heel erg actief. Ze beweegt dus nog steeds heel goed, het voelt gewoon minder scherp aan ofzo

6 maanden geleden

Misschien focus ik er ook te veel op?

6 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Ondertussen was ze met momenten vandaag wel heel erg actief. Ze beweegt dus ...
Dat ze minder scherp worden is heel normaal ze krijgen minder plaats daarbinnen je gaat meer schuivingen aanvoelen nu ☺️ goed bijhouden welke tijdstippen je de baby voelt en hoeveel keer in totaal op een dag ☺️

6 maanden geleden

Ik ga inderdaad het beginnen bijhouden. Maar wat als ik zodanig bezig ben dat ik het mss niet doorheb? Als ik m’n buik wat por dan wordt ze ook wel wakker maar ik met prs meer proberen dan anders. Maar dat lijkt mss gwn zo omdat ik er op gefocust ben