Ik moet morgen naar de gynaecoloog en ben dan 40+1 zou ik kunnen vragen dat ze mij inleiden? Ik weet niet of ik ontsluiting al heb en er is nog niet gestript geweest.. ik kan nietmeer..
Ik heb vorige week op exact 40 weken ook gevraagd om de inleiding z.s.m. te laten doorgaan omdat ik al weken voorweeën heb en amper nog slaap. Mijn gyn wou het niet te snel laten gebeuren helaas en nu moet ik wachten tot 41 weken 😢
Hopelijk heb jij meer geluk!
Ik heb vorige week op exact 40 weken ook gevraagd om de inleiding z.s.m. te ...
Update; kom van gynaecoloog bloeddruk super hoog.. nu aan monitor wss blijven vnv steken ze ballon in mij en inleiden heb nog geen ontsluiting binnen 3 dagen er niet uit keizersnede.. nu aan monitor is bloeddruk wel goed mag wss naar huis..
Ik zou het zeker vragen. Ze hebben me ingeleid op 39 weken en vier dagen. Ik trok het niet meer want de dokters hadden een vermoeden dat ik 40-41 zou halen. We hebben dan een inleiding gevraagd en de gyne gaf goedkeuring
Ballon eruit gehaald 09h vanmorgen dan zijn vliezen gebroken. Rond 12h30 epidrale en lig hier nog maar 4cm ontsluiting. Nu weeeën opwekkens gekregen 🤞🏼
Oh dat is geen fijn nieuws! Hoe lang was je al in arbeid en waardoor had je een ks nodig?
Hopelijk valt de pijn mee! Spoedig herstel gewenst en gefeliciteerd met je kindje!