13 Reacties

6 maanden geleden

Hier ook 44cm en 2056g 😊

6 maanden geleden

Bij mij was ze 41cm en 1861g . Ze was wel net onder het gemiddelde maar niets om zorgen over te maken 😊

6 maanden geleden

Oei ik ben 34 weken en ze is 41cm en 2kg 050

6 maanden geleden

42 cm en 1926 kg

6 maanden geleden

Vandaag op controle geweest... vorige keer op 29 weken werd de baby al zwaar geschat (p95). Vandaag op 32 weken 2kg730 🫣 (p98). Van lengte heeft gynaecoloog niets gezegd.

6 maanden geleden

Reactie op MamaVos1999

Bij mij was ze 41cm en 1861g . Ze was wel net onder het gemiddelde maar nie ...
Bij mij was het ook zoiets aan 32 en volgens mij gynaecoloog perfect gewichtje das zkr niet onder het gemiddelde hoor 😊

6 maanden geleden

Ik ben vandaag 32 weken zwanger en ben vorige week op 31 weken naar de gynaecoloog geweest op onderzoek. Onze zoon was toen 45cm en 1,8kg 😅 Een flink kereltje dus. Volgens de gynaecoloog scoorde hij 67 op de Curver en was dit nog perfect oké . Dus ik maak me geen zorgen.

6 maanden geleden

Hier op 32 weken 42cm en 1kg863. Ook zwangerschapsdiabetes maar voorlopig zit hij op p36 dus eerder aan de kleine kant

6 maanden geleden

Reactie op Melissavl1996

Bij mij was het ook zoiets aan 32 en volgens mij gynaecoloog perfect gewich ...
Mijn gynaecoloog vond dit ook helemaal oké hoor😊 maar volgens de curve zit ze er net onder. Ik heb hier zelf geen probleem mee 😂 want ik was in het begin bang dat er vrij groot ging zijn omdat ik zelf een hele grote baby was 😂. Welk maatje van babykleding neem jij mee naar het ziekenhuis? Ik heb echt veel teveel mee voor haar denk ik 😅

6 maanden geleden

Reactie op MamaVos1999

Mijn gynaecoloog vond dit ook helemaal oké hoor😊 maar volgens de curve zit ...
Moeilijk eh😅 hehe heb ook te veel mee typisch en ik maat 56 denk wel dat da goed is en is het wat groter is danie zo erg eh toch 😊😊

6 maanden geleden

Als mijn zoontje geboren is aan 32+4 woog hij 2221gram en 45cm 😅

6 maanden geleden

Hier op 31weken 3 dagen een stevig bazeke van 2kg en 20 gram en 43 centimeter . Hij zit sinds na de 20 weken echo wel steeds boven gemiddeld eerst p95 , maar was nu laatst gezakt naar p78 . Is nog bovengemiddeld maar niets om ons echt zorgen over te maken

6 maanden geleden

ik ben vandaag 31weken en maandag woog de baby 2kg over de lengte heeft de gyneacoloog niks gezegd😊