8 Reacties

3 maanden geleden

5weken .. In begin wel pijnlijk (natuurlijk bevallen wel gescheurd geweest)

3 maanden geleden

Hier 4 weken gewacht. Ik had geen bloedverlies meer dan. Ik ben vaginaal bevallen en kreeg toen een knip. Dat “wondje” voelde wel wat stug aan. Ik had geen pijn, maar het voelde voor mij idd wel minder strak. Ik heb dit toen aan mijn vriend gevraagd en hij zei dat dat voor hem idd ook een beetje minder strak voelde, maar dat het helemaal niet erg is. Ik heb de Elvie bekkenbodemtrainer besteld. Niet alleen daarvoor 😉maar ook gewoon om te herstellen. Ik wacht wel nog op de levering, dus nog niet kunnen testen.

3 maanden geleden

Oeps bijna 8 weken ver en nog niets gedaan... Wel bevallen met keizersnede en gyne raadde aan om nog even te wachten omdat vanbinnen nog niet alles helemaal genezen is en de kans op infectie dan groter wordt . 🙈 Ma bon m'n zin is ook nog heel ver te zoeken. En m'n man heeft schrik om me pijn te doen dus probeert ook niets anders. 😅🫣

3 maanden geleden

4 weken gewacht hier. Alleen beetje gevoelig waar ze genaaid hadden bij klein scheurtje. Buiten het feit dat het met condoom was nu aangezien ik nog geen pil was opgestart was er niet veel verschil

3 maanden geleden

Vooral jezelf tijd geven en aanvoelen wanneer het voot jezelf goed voelt. Hier gewacht tot na de eerste controle bij gynaecoloog (=6w). Het voelt anders aan, maar daarom niet minder. Bekkenbodemspieren goed oefenen, helpt enorm bij het gevoel. Hoe sterker, hoe meer genot! 😄

3 maanden geleden

1,5 week Maximum 2 weken en geen pijn, ben bevallen mee keizersnede. M'n zin is wel meer dan voor mijn zwangerschap 🙈🤦🏼‍♀️

3 maanden geleden

6 weken en paar dagen … niet eerst naar de gynaecoloog geweest …

2 maanden geleden

6 weken en iets eerste keer heel eventjes geprobeerd. Geen groot succes, voelde heel erg schurend aan. Gynaecoloog had me ervoor gewaarschuwd, kan blijkbaar komen door borstvoeding en hormonen daaraan gelinkt. We hebben nog elke week een keer geprobeerd maar telkens schurend :(. Ik heb ook heel weinig motivatie IVM vroeger, door het slaapgebrek denk ik.