5 Reacties
4 maanden geleden
Hey! Hier ook 37 weken en enkele dagen en ook een stuitje. Ik heb ervoor gekozen om de versie niet te doen & ga voor een geplande keizersnede. Daar voel ik me het meest comfortabel bij. Toen ik erover babbelde met mijn huisarts en gynaecoloog blijkt dat ca. 50% van de stuitbevallingen eindigt in een spoedkeizersnede en dat vond ik een nogal hoog percentage. Zelf zou ik niet goed gaan op een spoedkeizersnede omdat ik snel in een paniekaanval geraak en dan hallucinaties heb. Dus een geplande keizersnede leek ons dan het beste. Het rustigste ook.
4 maanden geleden
Hallo hier zelfde situatie, versie twee maal geprobeerd en niet gelukt.
Onze baby is zo groot dat de kans op groen licht voor natuurlijke stuitbevalling klein is.
Wij hebben zonder het verder uit te zoeken uiteindelijk besloten om voor geplande keizersnede te gaan om 4 redenen.
1) Onze baby is erg groot dus komt waarschijnlijk niet eens in aanmerking voor natuurlijke stuitligbevalling.
2) Bij natuurlijke stuitligbevalling 50% kans op spoedkeizersnede.
3)Hij ligt in een zeer ongunstige positie (voorkeurspositie is met voeten in de nek) 馃き
4) Kans op complicaties voor de baby en gezondheidsrisico's zijn hoger bij natuurlijke stuitligbevalling.
Ik wens je veel sterkte toe en wat je ook beslist het komt zeker goed.
Onze situatie is toch nog wat anders aangezien jij prima in aanmerking komt voor een natuurlijke stuitligbevalling.
Probeer bij jullie zelf te voelen wat jullie hart je ingeeft.
Veel liefs Linde
4 maanden geleden
Reactie op Farah95
Hey! Hier ook 37 weken en enkele dagen en ook een stuitje. Ik heb ervoor ge ...
Paniekerig zou ik ni zijn maar de keuze is echt moeilijk aangezien het mijn eerste zwangerschap is weet ik niet wat er me te wachten staat 馃槒 zo spannend .. succes met je bevalling 馃檹馃徏馃馃徏
4 maanden geleden
Reactie op Odal24
Hallo hier zelfde situatie, versie twee maal geprobeerd en niet gelukt.
Onz ...
Bedankt , aangezien bij ons ons baby鈥檛je rond de 3300 zal wegen was dit normaal voor een stuitbevalling voor men gynaecoloog.. maar ben zo bang aangezien het mijn eerste zwangerschap is weet ik niet wat er op mij zal afkomen.. ik wens je veel succes toe met de bevalling 馃檹馃徏馃馃徏