6 Reacties
één maand geleden
Idem hier. Bij mijn dochtertje 9 weken helpt soms droomvoeding en soms niet. Soms slaapt zij ook van 19 tot 6u aan 1 stuk. Maar soms ook weer niet. Als ze goed aan het slapen is in de avond maak ik haar niet meer wakker. Ze zal wel laten weten wanneer ze honger heeft 😅 Wat bij haar wel soms gebeurt is in de avond op 1 uur of een half uur tijd na een goede voeding nog een flesje vragen. Dan drinkt ze op een uur 1,5 fles en niet 1 flesje en dan slaapt ze meestal wel door in de nacht. Ma ik vermoed dat dit binnenkort ook weer zal veranderen 😅
één maand geleden
Als hij dit niet nodig heeft en het verder heel goed doet en genoeg binnen krijgt zou ik het niet geven! Droomvoeding is ook maar om het slapen te verlengen en jouw zoontje lijkt dit niet nodig te hebben! :)
Ons dochtertje slaapt ook beter door zonder. Alleen moeten wij dit helaas doen omdat ze niet voldoende drinkt doorheen de dag.
één maand geleden
Wij geven een flesje nog om 23u15 anders geeft ze maar 4flesjes gedronken om 19u30 lig ze in haar bedje wij maken haar nog 1 keer wkkr dan rond 23u15 dan slaapt ze mooi verder wij moeten haar smorgens zelf wkkr maken dus gaat hier perfect bij ons Anders kan ze nooit aan haar flesjes komen op een dag hoe meer calorieën ze binnen hebben overdag hoe beter voor de nacht mij meisje vraagt al weken niet meer achter nachtvoedingen omdat ze overdag genoeg drinkt ☺️
één maand geleden
Ik maak mijn zoon niet meer wakker. Als ik weet dat hij zijn normale hoeveelheid heeft gedronken (5 flesjes) dan laat ik hem gewoon doorslapen. Meestal wordt hij zelf wakker rond middernacht als hij te weinig gedronken zou hebben en dan slaapt hij verder tot s morgens 6-7u. En anders wordt hij wakker rond 3u s nachts. Het is soms geluk hebben bij ons.