Dag lieve mama鈥檚 (to be)
Ik ben erg benieuwd naar jullie geboortekaartjes en eventueel suikerbonen (waarschijnlijk vooral bij de Belgische mama鈥檚). Willen jullie een foto delen? 馃槉
Ik ben nog niet bevallen, maar onze suikers zijn wel al klaar. Zodra ons kindje er is, zal ik ook een foto delen van wat wij gekozen hebben.
Liefs!
Wij hebben dit gekozen ik heb alles zelf gemaakt dit is voor in het ziekenhuis als we bezoek hebben. Met de babyborrel kijk ik voor iets anders om het leuk uit te zetten 馃槉
Geen klassieke suikerbonen deze keer maar limoncello, olijfolie en een citronellakaarsje. En voor de kindjes blauwe tutters. En het kaartje is met de verwijzing naar zijn broertje Staf.
Wij hebben als doopsuiker zelfgemaakte potjes gevuld met sheaboter uit Ghana (mijn vriend is Ghanees) die gemengd is met 3 versch etherische oli毛n. We hebben dan ook nog thee (hibiscus en lemongrass, ook uit Ghana) en stickertjes 馃グ
De potjes:
In 3 verschillende kleurtjes die ook terugkomen op het geboortekaartje en in de suikerbonen en de palmboom stempel komt ook terug in het geboortekaartje