20 Reacties
7 maanden geleden
Wij hebben deze in roze en blauw gepakt (2-ling) op SHEIN en was qua prijs nog te doen en daar gaan wij onze Suikerbonen in doen
7 maanden geleden
Dit zijn onze doopsuikers ik heb alles zelf gemaakt. We hebben het meeste gehaald van de floralux en de ava
7 maanden geleden
Reactie op charlotte2001
Dit zijn onze doopsuikers ik heb alles zelf gemaakt. We hebben het meeste g ...
En deze ook nog misschien om wat ideeën op te doen😉
7 maanden geleden
Voor mijn eerste zoontje lieten we houten doosjes, bloempotjes met cactussen en houten sleutelhangers maken in een atelier voor volwassenen met een beperking. Supermooi en veel goedkoper dan dat je dit in doopsuikerwinkel doet.
Zakjes voor de kindjes vulden we zelf met dino snoepjes waarop een actie was van kruidvat.
7 maanden geleden
Ben je van oost-Vlaanderen? Ik vond het ook allemaal erg duur. Uiteindelijk ben ik bij een klein krantenwinkeltje terecht gekomen die ook kaartjes & geboortesuiker doet. Ik kon daar samen het kaartje naar wens ontwerpen (zonder extra kosten). Ook de doopsuikers zijn daar veel goedkoper dan bv tadaaz of studio blanche of Ava, terwijl het exact hetzelfde is. Om een idee te geven; voor 80 kaartjes & 80 doopsuikers betaal ik in totaal €350. Kaartjes zijn zelfs met folie en qua doopsuikers heb ik tetra zakjes, doosjes, geurstokjes, confituur potjes en regenboogpotloden vr de kindjes, incl vullingen en afwerking. Had ik het zelf allemaal besteld bij de concurrentie was ik het dubbele kwijt bijna. 😅
7 maanden geleden
Wij gaan onze suikerbonen halen bij een lokale winkel (daar kosten ze deze week nog €15/kg) terwijl ze nu in Ava staan aan €16,50/kg. Verpakking was in Ava dan weer goedkoper dan in de lokale winkel. Voor verpakking, suikerbonen, snoepjes, stickers en labeltjes zijn we dan net geen €200 kwijt in totaal. We hebben dan rond de 120 geboortegeschenkjes.
7 maanden geleden
Reactie op Mommytobee1
Ben je van oost-Vlaanderen? Ik vond het ook allemaal erg duur. Uiteindelijk ...
Het is echt gek die prijzen , blij dat ik hier eens post en beetje kan vergelijken! Jij hebt inderdaad een hele mooie deal. En waar is dat precies jouw krantenwinkeltje? Ik ben van West Vlaanderen maar precies wel de moeite waard om eens richting Oost Vlaanderen te gaan 😅
7 maanden geleden
Ik heb mijn kaartje via kaartje2go! Krijg via werk korting + als nieuwe ingelogde klant krijg je ook korting. Zodra ze geboren is pas ik paar dingen aan en dan worden ze verzonden binnen de 2-3dagen. Voor suikerbonen ect heb ik veel zitten vergelijken. Ik ga bij de AVA gaan voor verpakkingen/versiering/boontjes ect en zelf dan het maken. Onze stickers & labels maken we online zelf in het thema van ons kaartje.
7 maanden geleden
Reactie op L N
Het is echt gek die prijzen , blij dat ik hier eens post en beetje kan verg ...
Guust & Marie in Lochristi ☺️
7 maanden geleden
Reactie op Shaunny
Waar heb je de stukjes zeep gehaald? Vind dit heel leuk maar lijkt overal z ...
Ik heb dit gehaald in de action 0,99€ per stuk ze hebben ze in 3 kleuren en ze ruiken heerlijk
7 maanden geleden
Reactie op Shaunny
Amai das ideaal, overlaatst gaan halen dan?
Ja een maandje geleden en de tekst draai ik gewoon naar onder
7 maanden geleden
Reactie op Shaunny
Waar heb je de stukjes zeep gehaald? Vind dit heel leuk maar lijkt overal z ...
Wij hebben ook zeepjes. Ik heb die bij zeepbedankje besteld vr €40/20stuks. Haar naam staat er dan ook op & je kan de kleur/geur zelf kiezen. 😊 gwn als tip. ;)