9 Reacties
2 maanden geleden
Ik gaf ook fulltime borstvoeding. Wij zijn na 1 maand beginnen combineren/mengen met Nan Evolia. Dus kunstvoeding samen met afgekolfde moedermelk om de overgang te laten vlotten. En tot nu toe lukt dit goed.
Als mijn man thuis is geeft hij 2x een flesje (65ml moedermelk, 60ml kunstvoeding), 1x bij zijn middagdut & 1x voor het slapengaan.
Eventuele tips voor de krampjes: Probiotica, kersenpitkussentje, draagzak, wandelen, …
🙏🏻
We zijn begonnen met 30ml kunstvoeding. Gedurende ongeveer een week aangehouden & dan opgehoogd.
2 maanden geleden
Ik combineer ook borstvoeding (ondertussen wel afgekolfd) en kunstvoeding. Hier drinkt hij gewoon de kunstvoeding van het huismerk van AH, het hoeft dus zeker niet alleen maar dure kunstvoeding te zijn ☺️
2 maanden geleden
Ik gaf 6weken exclusief BV en combineer sinds enkele dagen met flesvoeding van Nutrilon. Welke voedingen slaan jullie over en hoe vlot dit? Ik heb het gevoel dat mijn productie heel snel terugloopt.
Ik kreeg eerst het advies van mijn VV om elke moment dat mijn zoontje een flesje drinkt te kolven. Maar dat was praktisch niet haalbaar. Nu volg ik een schema om voegingen te laten wegvallen en geef alle andere momenten een borst met daarna nóg een flesje. Maar ook dit is best zwaar met een meisje van 21 maanden die hier ook rond dartelt.
2 maanden geleden
Reactie op EliseCoysman
Ik gaf 6weken exclusief BV en combineer sinds enkele dagen met flesvoeding ...
Nu op 8 weken en moet altijd kolven om te verdikken voor reflux. Ik kolf 5 a 6 keer per dag en soms tussendoor om de productie aan te houden.
Maar het is inderdaad zwaar. Hij krijgt dan nog 1 of 2 keer een flesje.
2 maanden geleden
Reactie op 🤎🤍
Nu op 8 weken en moet altijd kolven om te verdikken voor reflux. Ik kolf 5 ...
Amai! We doen het toch maar allemaal hé. Sterk van je!