5 Reacties

9 maanden geleden
In het ziekenhuis veranderen ze om de zoveel maanden van merk: eens nutrillon, eens Nan,… afhankelijk van wat er op dat moment ‘geserveerd’ wordt, zal je kindje dus opstarten met die bepaalde soort voeding.
Bij ons 1e kindje zijn wij na enkele weken overgeschakeld op andere voeding door hevige refluxklachten en dit in samenspraak met de arts.
Sommigen moeten enkele keren veranderen vooraleer de juiste voeding wordt gevonden. Ik weet dus niet echt of je op voorhand echt al een duidelijke keuze kan maken. Maar da’s onze persoonlijke ervaring natuurlijk 😉

9 maanden geleden
Reactie op kaiyas
Ik heb bij mijn Kids hipp gebruikt dronken ze goed. Mag ik zo nieuwsgierig ...
Ik heb net een jaar geleden een borstreconstructie gehad en mijn tepels zijn toen ook verplaats geweest. Tijdens de operatie zag mijn chirurg dat ik heel weinig klierweefsel had en na de operatie dus ook nog minder waardoor melk aanmaken een probleem kan geven. Ook doordat mijn tepels dus verplaatst zijn geweest kan het zijn dat alle doorgangen gewoon kapot zijn of gewoon nog niet genoeg hersteld zijn😅

9 maanden geleden
Reactie op MamaVos1999
Ik heb net een jaar geleden een borstreconstructie gehad en mijn tepels zij ...
Ik heb ook een correctie gedaan een jaar geleden. Vandaar de nieuwsgierigheid 😁 hoever ben je nu? Ik ben op.32 weken en heb langs beide kanten melk verlies om dit moment (tepel ook verplaatst) zou nog een beetje afwachten en niet te veel zorgen maken. Als het niet lukt dan is het zo maar heeft weinig positieve invloed op jezelf om je er nu al slecht of schuldig over te voelen. Kunstvoeding is vaak een zoektocht. Probleem oplossen als het zich voordoet. Verder heel veel water drinken moest het lukken heeft je lichaam dat nodig 😁

9 maanden geleden
Reactie op kaiyas
Ik heb ook een correctie gedaan een jaar geleden. Vandaar de nieuwsgierighe ...
Ik ben nu 28 weken, amai wat je nu zegt geeft mij wel wat rust en hoop 🥹 want borstvoeding is gewoon iets dat ik heel graag wouw geven. Zelfs wist ik dat na de operatie dat de kans bestond dat dit niet ging lukken voel ik mij nu er soms toch wel wat slecht over 🫠. Maar je hebt gelijk ik moet gewoon wat afwachten en uiteindelijk zien wat het gaat doen. Ik kan mij voorstellen dat lekkende tepels momenteel niet ideaal is maar toch hoop ik dit “probleem” ook te krijgen binnenkort😂. Echt super bedankt voor het berichtje! Ik ga het voor nu gewoon even wat laten rusten dan😊