6 Reacties
18 dagen geleden
Hoe is zijn houding? Rustig, gespannen? Laat hij haar zelf beslissen of propt hij de speen te druk in haar mond? Houd hij haar op dezelfde manier vast als jullie? Hier wil onze dochter enkel drinken als ze rechtop zit.
Mijn man heeft er ook voor gezorgd dat ze 2 flessen geweigerd heeft omdat hij vond dat ze het maar moest kunnen, toen hij doorhad dat dat niet werkte ging het al iets beter, maar nog niet vlot, tot ze tijdens het wenmomentje de juiste fles ontdekt hadden (difrax hier, speen is blijkbaar iets korter en bij sommige andere moest ze kokhalzen), dat ze graag rondkijkt, rechtop moet zitten en de melk goed warm moet zijn.
Kijk dus eens goed naar hoe hij het flesje geeft... wat doet hij anders?
18 dagen geleden
Hey, misschien helpt het als jij niet in dezelfde ruimte bent? Een vriendin van mij had hetzelfde en zoals zij niet in de buurt was ging het wel. Anders weigerde haar kindje ook de fles als ze de mama zag.
16 dagen geleden
Reactie op Lynn Schoonvaere
Hey, misschien helpt het als jij niet in dezelfde ruimte bent? Een vriendin ...
Klopt! Ik moest de ruimte ook echt verlaten om ze te laten drinken, maar had alles en geprobeerd. Wat nadien ook hielp was de speen eerst even tussen mijn boezem dragen en dan op de fles draaien.