10 Reacties

8 maanden geleden

Ik had dit ook rond 32 weken. Had het gevoel ik op elk moment, gelijk waar, in slaap kon vallen

8 maanden geleden

Net het zelfde een echte sleur pfff alleen al denken maakt me moe

8 maanden geleden

Hier vandaag ook 31 weken en al een tijdje vermoeid. Ik ben nu terug ook misselijk doordat ze op mijn maag duwt. Werken jullie tot het einde? Ik overweeg me bij de volgende controle (over 2 weken) thuis te laten zetten.

8 maanden geleden

Hier ook al enkele dagen dat ik echt nood heb aan dutjes door extreme vermoeidheid. Nu ook 31+ weken zwanger en heb hier voorheen in de zwangerschap geen last van gehad.

8 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Hier vandaag ook 31 weken en al een tijdje vermoeid. Ik ben nu terug ook mi ...
Ik werk nog 4 weken na deze week. Daarna heb ik 3 weken verlof kunnen nemen en dan de verplichte rust. Ik weet ook niet of ik die 4 weken nog ga aankunnen… ik ga komende week kijken wat ik best doe

8 maanden geleden

Reactie op 1996okt

Ik werk nog 4 weken na deze week. Daarna heb ik 3 weken verlof kunnen nemen ...
Ik zou anders nu nog 7 weken moeten werken, en zou dan 1.5 week verlof nemen voor de verplichte rust. Maar het lijkt meer en meer alsof ik het niet meer kan. Gelukkig kan ik 2 dagen per week telewerken.

8 maanden geleden

Bespreken met je gynaecoloog of dokter. Rusten is belangrijk!!

8 maanden geleden

Hier ook moe en kort van adem en al even pijn aan rechter rib/flank & tussen schouderbladen. Ben met het minste kort van adem 😀

8 maanden geleden

Hier ook 32 weken en ook terug last van vermoeidheid, terug veel namiddagdutjes

8 maanden geleden

33 weken, ik word wakker en val terug rechtop inslaap. Zo moe ben ik