31 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op PaulienP97

Ons dochtertje is 20weken en heeft vorige week twee wendagjes gehad van elk ...
Hihi dat kan ook wel eens tof zijn he als ze dan goed slaapt 🤭

19 dagen geleden

Reactie op Megan.

Volgende week twee keer twee uurtjes samen, daarna twee weken twee halve da ...
Veel succes!! Ons meisje is ook 18 weken 😊

19 dagen geleden

Bij ons ook moeilijke wendagen (begonnen met 1 uurtje, dan 2 en zo opgebouwd). Ben haar ook vroeger moeten gaan halen. Maandag was het dan voor echt en heeft ze een heel goeie eerste volledige week crèche gehad!

18 dagen geleden

Reactie op Vander Beke

Bij ons ook moeilijke wendagen (begonnen met 1 uurtje, dan 2 en zo opgebouw ...
Oh zo fijn om te horen dat je er een goeie week opzitten hebt, dat zal wel een opluchting zijn! Wij beginnen morgen ook 'voor echt' 😬

8 dagen geleden

Ik voel mij zo schuldig dat ik mijn kleine man op 3 maanden al in de opvang moet steken... Ik kan het contract niet veranderen.. Ik moet een schadevergoeding betalen wanneer ik hem later zal willen laten starten... 🥺🥺

8 dagen geleden

Reactie op LynnVC02

Ik voel mij zo schuldig dat ik mijn kleine man op 3 maanden al in de opvang ...
Dat is wel iets geks. Meestal kunnen ze dan toch een andere ouder wat vroeger laten beginnen. Wel jammer voor jullie dat je dat niet kunt doen 😞

8 dagen geleden

Reactie op LynnVC02

Ik voel mij zo schuldig dat ik mijn kleine man op 3 maanden al in de opvang ...
Maar 3maanden is wel een 'gemakkelijke' leeftijd voor de baby's om te starten dan als ze ouder zijn. (Werk zelf in een creche)

8 dagen geleden

Reactie op Vrhyn

Maar 3maanden is wel een 'gemakkelijke' leeftijd voor de baby's om te start ...
Ja, kan mooi zijn... Maar ik ben er zelf maar 22. Eerste kindje en dat doet zoveel pijn... Ik zit thuis zonder werk, inkomen, uitkering, ... en krijg ook geen moederschapsuitkering. Ik moest dus van OCMW en VDAB mijn kleine al op 3 maand in de opvang steken, omdat ik dan meteen werk moet zoeken... Heb dus ook geen extra borstvoedingsverlof of dergelijke. Het doet enorm veel pijn... Ik zoek al een jaar werk. Niemand wil mij. Hoe hard gaat dat niet zijn om hem hele weken, hele dagen in de opvang te steken, maar ik zelf gewoon thuis zal zijn 8 op de 10? 😖

7 dagen geleden

Reactie op LynnVC02

Ja, kan mooi zijn... Maar ik ben er zelf maar 22. Eerste kindje en dat doet ...
Ohjaa dat snap ik! Dat verandert natuurlijk het verhaal.. nu het is nooit gemakkelijk om u kindje weg te brengen. Voor mij gaat het ook de eerste keer zijn.hopelijk vind je snel werk zodat je ook wat afleiding hebt als je kleintje naar de opvang moet 😞

4 dagen geleden

Wat pakken jullie van kleren allemaal mee want de onze moet over twee weken beginnen met de creche dan is hij 5 maanden oud, mijn moeder hart breekt nu al? Nu dacht ik er aan dat mijn kind kan enkel en alleen met een kruippak slapen. Met broek en trui is het voor oncomfu.