31 Reacties
20 dagen geleden
Hier ook eerste halfdagje
Al 2 momentjes samen gehad, hoe bewogen ik me ook voel wel heel goed gevoel bij de groep, begeleiders en hoe mn kleintje alles observeerde
Ook vandaag fijn moment volgens mij
Geef elkaar en je kleintje rustig de tijd
Sowieso valt er zoveel te beleven dat ze vaak niet of veel minder aan slaap toekomen - hoe zouden we zelf zijn
20 dagen geleden
Wij zijn deze week ook gestart. Maandag was niet top, niks willen drinken de hele dag. Dinsdag echt slechte dag, veel wenen en amper drinken (eens 30ml en 50ml op een hele dag). Ook niet willen slapen. De crèche had mij zelf opgebeld in de namiddag. Woensdag dan plots een supergoede dag en vandaag ook een cva dag.. Hopelijk is hij stilletjesaan aan het wennen want dinsdag brak mijn hart ook.
20 dagen geleden
Hi mama! Mijn zoontje moet zelf nog starten (vind ik ook megaaaa spannend) maar ik werk zelf als verantwoordelijke in een kinderopvang. Als het een geruststelling is, bijna alle kindjes hebben eerst enkele (hele) moeilijke dagen maar het gaat echt beter en beter gaan. Wij raden steeds aan om korte daagjes te starten en alle ouders mogen zo vaak bellen als ze willen. Voor je het weet zet je je kindje af en krijg je fotootjes van een lachende baby doorgestuurd! Bespreek het zeker ook met de kindbegeleiders, zij gaan je ongetwijfeld kunnen geruststellen ☺️ heel veel succes nog!
20 dagen geleden
Ons zoontje (4m) startte vandaag ook met 2 halve dagen en een eerste volledige dag vandaag. Mijn moederhart heeft afgezien toen ik hoorde dat hij amper sliep en daardoor dus ook veel minder at, maar hij leek wel gelukkig en kon nog veel lachen. Hij is nog zo klein, ik vind ze persoonlijk nog veel te jong om zo lang door anderen dan de ouders verzorgd te worden, maar het kan niet anders. Mijn dochter ging pas op 7m en dat voelde helemaal anders, zij was er helemaal klaar voor toen. En ik ook, terwijl ik me nu moet bedwingen om hem niet op te halen wanneer ik thuis aan hem denk.