4 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op HS8894
Waar dat dutje overdag is maakt echt niets uit. Wij proberen ook 1 dutje nu ...
Ja vind ik ook, ik ben ook niet de hele dag thuis met hem om standaard alle dutjes in bed te doen. Lijkt mij te moeilijk
2 maanden geleden
Wij zijn hiermee gestart omdat hij anders overdag amper sliep. Wij proberen 1 dutje per dag in z’n bedje te doen. Met slaapzakje, moonie & in het donker.
Daarbuiten zijn het enkel hazenslaapjes. Als we natuurlijk op stap zijn lukt dit niet & merken we wel dat hij prikkelbaarder is… Wandelen helpt dan of de draagdoek !
2 maanden geleden
Reactie op HS8894
Waar dat dutje overdag is maakt echt niets uit. Wij proberen ook 1 dutje nu ...
Idd vind ik ook smorgens doet ze een dutje tot 11u en dan derest van de dag beneden tot 23u en dan samen gaan slapen Maja ze is wel nog maar 7 weken ze veranderen iedere week en denk wel dat da normaal is dat de dutjes korter worden daze dan wat meer wkkr zijn mijn vroedvrouw zij dat de middag dut belangrijk is gelijk bij ons om 11 u flesje tegen 12u slaapt ze weer ongeveer of is te zien dan slaap ze tot 15 u en zo iedere keer om de 4u eten en het werkt wel bij ons en ook elke dag is anders ons meisje is ook nie altijd even braaf hoor en ook ik hou de vermoeidheid signalen in de gaten als ze begint te hapen weet ik dat ze wil slapen 😊