10 Reacties

7 maanden geleden

Heel veel sterkte en hopelijk niet te ziek? Ik ga ervan uit dat je toen je de diagnose covis kreeg wel advies hebt gekregen? Mijn zus heeft op 32 weken zwangerschap een zware virale infectie gehad met hoge koorts 39 graden en is bevallen van een gezonde baby . Veel sterkte 馃

7 maanden geleden

Reactie op Odal24

Heel veel sterkte en hopelijk niet te ziek? Ik ga ervan uit dat je toen je ...
Ze hebben me enkel gezegt om veel te drinken,Rusten en als ik de baby minder voel bewegen dat ik meteen naar het ziekenhuis mag gaan voor controle maar toch maak ik me zo zorgen 馃ス馃ス Ik zie er wel vanaf eten en drinken is moeilijk alles doet pijn

7 maanden geleden

Mijn nicht heeft ook covid gehad tijdens haar 2 zwangerschappen weet wel ff niet meer hoever ze was. Maar ze heeft 2 gezonde kindjes gekregen. En een vriendin van me had ook covid tijdens de zwangerschap, is er echt doodziek van geweest en ook haar kindje is gezond op de wereld gekomen. Hopelijk stelt het wat gerust. En anders zou ik nog eens naar de vroedvrouw of gyneacoloog bellen als u dit kan gerust stellen. Veel beterschap馃崁

7 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Mijn nicht heeft ook covid gehad tijdens haar 2 zwangerschappen weet wel f ...
Dankjewel het stelt toch wat gerust ben altijd heel snel in paniek 馃ス馃檲

7 maanden geleden

Reactie op Jolientje98

Dankjewel het stelt toch wat gerust ben altijd heel snel in paniek 馃ス馃檲
Dat snap ik ook hoor. We proberen ook zo goed als kan ons best te doen voor onze baby'tjes he 馃グ dikke knuffel

7 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Dat snap ik ook hoor. We proberen ook zo goed als kan ons best te doen voor ...
Ja inderdaad dat is waar knuffels terug 馃槝

7 maanden geleden

Reactie op Jolientje98

Ze hebben me enkel gezegt om veel te drinken,Rusten en als ik de baby minde ...
Dat begrijp ik wel. Ik heb ergens rond week twintig een zonneslag gehad met koorts en heb toen m'n baby twee weken niet meer gevoeld. Ik was in die periode ook bang . Maar de kans is groter dat het goedkomt dan dat er iets misloopt. Zeker nu je al zover bent 鉂わ笍 Veel beterschap.

7 maanden geleden

Reactie op Odal24

Dat begrijp ik wel. Ik heb ergens rond week twintig een zonneslag gehad met ...
Oh nee moet verschrikkelijk geweest zijn je babytje zolang niet gevoeld hebben en zo afgezien hebben 馃ス Hopelijk ben je nu oke?馃檹馃徎 Goh ja ik google dan alles op endan lees je vaak wat je liever niet leest en krijg je nog meer angst 馃槥馃槝

7 maanden geleden

Reactie op Jolientje98

Oh nee moet verschrikkelijk geweest zijn je babytje zolang niet gevoeld heb ...
Ja, googlen moet je vooral niet doen. Is echt gevaarlijk... Ik heb met toen vastgehouden aant feit dat ik niets van bloed verloor en dat ik me al met al nog redelijk goed voelde (eenmaal dat ik genezen was althans). Vertrouwen is belangrijk. Je lijf is echt wonderbaarlijk wat het allemaal kan. Ondertussen voel ik Bosbes 馃珢鉂わ笍 gemiddeld 3-5 keer per dag. Dan krijg ik een grote glimlach van oor tot oor. En dan babbel ik een beetje tegen hem... Ik wens je nogmaals veel beterschap 馃 dikke knuffel

7 maanden geleden

Ik ben nu 28 weken en had op 27 weken hele erge uitbraak van covid met koorts tot 38,8掳. Intussen weer pico bello in orde en met de baby bleek ook alles in orde (had toevallig aan het einde van die week een echo). Dus ik zou je niet al te veel zorgen maken! :)