7 Reacties

5 maanden geleden

Ben 37 weken en net uit Corona ziekte,... Gezellig is anders het kan geen kwaad voor de baby enkel hopen dat hij of zij wacht tot je genezen bent .... Ondertussen heeft je kleintje ook antilichamen tegen Corona is niet slechter. .

5 maanden geleden

Reactie op Vilela

Ben 37 weken en net uit Corona ziekte,... Gezellig is anders het kan geen k ...
Had jij ook zoveel keelpijn en mocht je hier iets voor nemen?

5 maanden geleden

Ik heb corona gehad in het midden van de zwangerschap en ze zeiden me dat geen kwaad kon 🙏🏻 Dus ik denk op het einde dat het ook geen kwaad kan .. Ivm met zwangerschapvergifftiging moet je dan in het ziekenhuis blijven normaal neen? Wat waren jou symptomen ervan als ik mag vragen?🥹🥹 Ik wens je veel beterschap en dat alles goed mag komen 😘🙏🏻

5 maanden geleden

Reactie op Aagvd

Had jij ook zoveel keelpijn en mocht je hier iets voor nemen?
Geen keelpijn, ik had het redelijk mild qua symptomen, enkel paracetamol en veel rusten ....

5 maanden geleden

Reactie op Jolientje98

Ik heb corona gehad in het midden van de zwangerschap en ze zeiden me dat g ...
Symptomen van de zwangerschapsvergiftiging? Ik heb dit mijn vorige zwangerschap ook gehad waardoor ik wel het gevoel had dat ik veel herkende en ik het wel zag aankomen. Maar eigenlijk merk je dat zo goed als niet want het zijn de typische kwaaltjes die iedereen heeft. Ik voelde het aan de pijn in mijn ribben, hoofdpijn en misselijkheid/zure oprispingen. Pas bij de gynaecoloog als ze mijn bloed trokken was het zeker. Mijn bloeddruk blijft aan de lage kant 13/10 ongeveer waardoor je niet in het ziekenhuis moet blijven.

5 maanden geleden

Reactie op Aagvd

Symptomen van de zwangerschapsvergiftiging? Ik heb dit mijn vorige zwangers ...
Oh 😞 en zien ze het ook in urine ? ik heb een urine staal moeten inleveren voor te kijken of er eiwitten in te zien zijn ..

5 maanden geleden

Reactie op Jolientje98

Oh 😞 en zien ze het ook in urine ? ik heb een urine staal moeten inleveren ...
Ja normaal wel... Denk dat ze daarna nog eens dubbelchecken met bloed