16 Reacties

6 maanden geleden

Ik zit bij LM maar ik heb ook meerdere keren moeten mailen om dan uiteindelijk te horen dat ze een document vergeten doorsturen waren naar mij die ik moest invullen.. zeer ambetant. Blijven mailen en bellen zou ik zeggen.. ik had na 1 maand en 2 weken eindelijk mijn uitkering gekregen. Weet niet hoe het zit bij cm maar lm stort in 2 keer. Rond het midden van de maand en begin van de volgende maand dus niet schrikken als je plots minder krijgt dan je zou moeten krijgen, komt dan nog na

6 maanden geleden

Heb je alles inorde gebracht normaal krijg je bevestiging dat ze je uitkering gaan storten en hoe veel

6 maanden geleden

Ja ik zit ook bij cm heb al een paar keer gebeld maar ze zeggen dat mijn werk gewoon nog papieren moeten invullen dat de fout bij hun ligt. Is dit van jou wel al doorgegeven van jou werkgever ?

6 maanden geleden

Reactie op charlotte2001

Ja ik zit ook bij cm heb al een paar keer gebeld maar ze zeggen dat mijn we ...
Idd ligt aan je werk ook zij moeten ook papieren invullen en je loongegevens doorsturen

6 maanden geleden

Was bij mij exact hetzelfde! Ik moest na een eind mei nog heel april ontvangen. Voor gebeld, zeiden ook iets van papieren van mijn werk en blablabla maar uiteindelijk stond het de volgende dag op mijn rekening. Een maand later weer niets ontvangen, gebeld en dag nadien stond het op mijn rekening. Ik vind het vooral schandalig dat zij gewoon zo lang niets betalen en jij niet eens weet dat je werk nog iets moet doorgeven ofzo waardoor jij niets ontvangt… Ipv dan contact op te nemen met de mensen en hun te vragen om aan hun werk te zeggen het in orde te brengen. Ik zou nogmaals bellen, mij kwaad maken indien nodig want als je belt kan het ineens de dag nadien wel op je rekening staan als ze wat moeite doen. Ik ben wel 2x vriendelijk geholpen geweest en het was dus ook na het bellen 2x de dag erna in orde 😃

6 maanden geleden

Reactie op Rdg123

Was bij mij exact hetzelfde! Ik moest na een eind mei nog heel april ontvan ...
Inderdaad, ik had meermaals gevraagd of alle documenten inorde waren. "Jaja alles is doorgestuurd" ja neen dus.. heb moeten smeken om mijn centjes en gewoon aan mijn spaarrekening moeten zitten want ja 1 maand en 2 weken geen loon, niet echt iemand die dan nog veel op hun rekening heeft staan. Voelde mij dan zo belachelijk dat ik ernaar moest vragen.

6 maanden geleden

Reactie op Jana-Maxim

Inderdaad, ik had meermaals gevraagd of alle documenten inorde waren. "Jaja ...
Je bent zeker niet de enige, ik kan dat ook niet zonder aan mijn spaarrekening te zitten. Denk dat ze daar wel vaker zo’n telefoons krijgen en los van wie je bent en hoeveel geld je hebt, heb je gewoon recht op je geld. En als je daarvoor iets moet in orde brengen moeten ze het laten weten vind ik. En dan zo snel mogelijk storten. Ze houden gewoon geld achter waarop je recht hebt en nodig hebt, zeker in zo’n dure periode als nu… Ik had gelukkig meteen 2 mensen aan de lijn die het direct in orde brachten maar moest dit niet zo geweest zijn had ik ook wel echt blijven bellen!!

6 maanden geleden

Reactie op Rdg123

Je bent zeker niet de enige, ik kan dat ook niet zonder aan mijn spaarreken ...
Inderdaad, ik was blij dat ik een spaarrekening had waarop ik kon terug vallen maar sommige mensen hebben zelfs dat niet en zitten dan nog meer in de miserie. Was ook blij dat het uiteindelijk inorde was en er mij iemand deftig te woord heeft gestaan over het missende document.

6 maanden geleden

Ik had alles op tijd doorgestuurd en op mail en telefonisch hadden ze bevestigd dat ook mijn werk de juiste papieren in orde had gebracht! Ze sturen mij gewoon van het kastje naar de muur en zeggen “we brengen uw dossier binnenkort in orde”. Ben al een maand thuis ondertussen en weet nog altijd niet wanneer ik een uitkering krijg!

6 maanden geleden

Reactie op 🧸

Ik had alles op tijd doorgestuurd en op mail en telefonisch hadden ze beves ...
Ik zou echt bellen en mij kwaad maken. Als alles in orde is moeten ze je geld geven. Blijven bellen en hopelijk doet er wel eens iemand zijn werk!

6 maanden geleden

Ik heb eigenlijk nog geen miserie gehad met de cm en normaal als er iets niet inorde is sturen ze een mail

6 maanden geleden

Ja.. hier vanaf eind februari en pas in mei ontvangen.. je krijgt het uiteindelijk wel en ze betalen met terugwerkende kracht dus maakt op zich niet zoveel uit.. nu word het wel allemaal mooi 2x in de maand betaald zonder bellen of iets te doen

6 maanden geleden

Bij Helan eigenlijk nooit problemen gehad… :/

6 maanden geleden

Ik ben sinds februari thuis wegens werkverwijdering..en heb meteen mijn maandelijkse uitkering gekregen. Betalen wel in 2x Nooit problemen gehad bij de CM

6 maanden geleden

Ik heb 7 maand problemen gehad met de cm alvorens een euro te zien.

6 maanden geleden

Bij mij was alles vrij vlot inorde bij de CM. Heb het wel heel tijdig aangevraagd.