34 Reacties

één jaar geleden

Mag ik eens vragen hoe traag jullie hcg steeg? Zit waarschijnlijk in dezelfde situatie. Ik bloed nog niet

één jaar geleden

Reactie op Janssennnn

Mag ik eens vragen hoe traag jullie hcg steeg? Zit waarschijnlijk in dezelf ...
Bij mij ging het van 54 naar 87 naar 121 naar 274 en zo langzaam tot aan 741.

één jaar geleden

Reactie op Janssennnn

Mag ik eens vragen hoe traag jullie hcg steeg? Zit waarschijnlijk in dezelf ...
3/1: 103 8/1: 278 9/1: 374 11/1: 743 16/1: 1860 18/1: 2434 Dit waren mijn waarden

één jaar geleden

Reactie op MLAU

Hey, hoe is het met je? Hebben ze jou iets meer kunnen vertellen?
Hey, ik ben vrijdag gaan bloedprikken mijn hcg is van 1065-825 gegaan. Ik heb ondertussen ook al bloedverlies maar geen krampen. Maar ik mag pas woensdag naar de gynaecoloog. Dus ik ben echt wel benieuwd 😞

één jaar geleden

Reactie op liesdewever

Hey, ik ben vrijdag gaan bloedprikken mijn hcg is van 1065-825 gegaan. Ik h ...
Ooh wat jammer om te horen 😔. Veel sterkte...

één jaar geleden

Reactie op MLAU

Ooh wat jammer om te horen 😔. Veel sterkte...
Danku, jij ook! Niet makkelijk. Hopelijk lukt het ons snel eh 🍀

één jaar geleden

Reactie op liesdewever

Danku, jij ook! Niet makkelijk. Hopelijk lukt het ons snel eh 🍀
Ik hoop het ook! Ik ga wel het forum verlaten. Mocht je nog willen praten, mag je me altijd toevoegen op instagram of Facebook. Laura Godschalk

één jaar geleden

Bij mij twijfelen ze ook over buitenbaarmoederlijk of niet. Mag ik vragen hoe hoog jullie progesteron was?

één jaar geleden

progestron stond veel te laag , en op 6weken enorme krampen , dat ik op het punt stond om naar spoed te gaan , voor de rest niets anders dan men andere zwangerschappen

één jaar geleden

Reactie op MLAU

Hey, vandaag een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vastgesteld. Heb een in ...
🥺💓

één jaar geleden

Reactie op MLAU

3/1: 103 8/1: 278 9/1: 374 11/1: 743 16/1: 1860 18/1: 2434 Dit waren mijn ...
Dit zijn toch goede waardes?

5 maanden geleden

Hallo allemaal Er werd een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vastgesteld Er werd een echo gemaakt, maar die was nergens te zien Ik word alleen gecontroleerd via mijn bloedwaarden. De eerste injectie van 8280 hcg werd gegeven Op de 4e dag daalde het helemaal niet en bleef het stabiel. Op de 7e dag was het 7412 hcg Ik heb weer de tweede mtx-injectie gekregen. Maandag wordt mijn bloed opnieuw gecontroleerd. hcg begon heel weinig te dalen Is er iemand onder jullie die zo'n hoge hcg heeft en deze situatie heeft meegemaakt? Ik zit in een zeer stressvolle situatie.