6 Reacties
4 maanden geleden
Er bestaan consulenten waar je enkele kolven kan testen. Zoek online maar eentje op in je buurt. Dan heb je direct advies op eigen maat en noden
4 maanden geleden
Bekijk Draagbare borstkolf - Handsfree borstkolf - 1 Stuk - Electrische Borstkolf - Breast Pump - 3 Modus - Massagemodus - Zuigmodus - Pompmodus - 9 Niveau's - Elektrische Draadloze Borstkolf - Gratis Bewaarzakjes - Moedermelk op: https://www.bol.com/nl/p/draagbare-borstkolf-handsfree-borstkolf-1-stuk-electrische-borstkolf-breast-pump-3-modus-massagemodus-zuigmodus-pompmodus-9-niveau-s-elektrische-draadloze-borstkolf-gratis-bewaarzakjes-moedermelk/9300000187008916?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
4 maanden geleden
Reactie op iwgnr
Bekijk Draagbare borstkolf - Handsfree borstkolf - 1 Stuk - Electrische Bor ...
Ik heb deze! Zooooo blij mee, 3 vriendinnen hebben deze ook besteld en ook hun super tevreden, makkelijk te reinigen ook! Massagestanden, snelheid is te regelen en kreeg er gratis bewaarzakjes bij
4 maanden geleden
Ik ben zelf ook bij een consulent geweest, echt een aanrader. Daarvoor had ik een huurkolf en vond het kolven vrij pijnlijk Uiteindelijk voor de Elvie draadloze kolven gegaan en heel tevreden van. Deze pasten blijkbaar het best bij de vorm van mijn borst. Ik voelde amper dat hij aan het kolven was. Jammer genoeg best prijzig maar ze worden vaak 2e hands ook verkocht.
Deze zijn wel goed als je al een goede productie hebt.
Door het gemakkelijk wegsteken heb ik nog gekolfd op vergaderingen, evenementen, café… voor mij waren ze dus wel de meerprijs waard omdat ik zo lang borstvoeding kon geven en toch eens vlot de deur uit kon.