10 Reacties

5 maanden geleden

Hoi, neen. Hoe ben je dat te weten gekomen?

5 maanden geleden

Ik heb dit ook , zelf Al van voor de zwangerschap ik zal het krijgen met de bevalling

5 maanden geleden

Ik heb tijdens mijn zwangerschap geen extra bloedonderzoek gehad, dus zou niet weten of ik bloedarmoede heb. Hebben ze bij jou nog eens bloed getrokken dan?

5 maanden geleden

Ik heb hetzelfde! Neem sinds 24 weken ijzertabletten en vorige week op 35 weken infuus gekregen. Ze hebben mij toen ook aan de monitor gelegd en alles was in orde met ons kindje. Het is meer om een reserve op te bouwen tegen de bevalling. De toediening duurde 2u, heb er geen last van gehad. Achteraf ook niet. Merk wel dat ik meer energie heb nu, dus het werkt!

5 maanden geleden

Ik heb op m鈥檔 26w een baxter met ijzer gehad wegens bloedarmoede. Is daarna verbeterd. Zelf heb ik geen bijwerkingen gehad ofzo.

5 maanden geleden

Reactie op karo&A

Hoi, neen. Hoe ben je dat te weten gekomen?
Hey, moest gisteren bij de gyneacoloog nog eens bloed laten prikken voor deze reden. Ik heb al dikwijls moeten bloed trekken sinds mijn zwangerschap, alles was altijd goed in orde maar nu de laatste weken neemt het veel energie van je lichaam vandaar wou ze voor de zekerheid nog eens een bloedafname om te zien of ik geen bloedarmoede had

5 maanden geleden

Reactie op Mari Redab

Ik heb hetzelfde! Neem sinds 24 weken ijzertabletten en vorige week op 35 w ...
Amai 2uur haha had het niet zo lang verwacht 馃槄 en oke stelt me wel gerust馃

5 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Ik heb op m鈥檔 26w een baxter met ijzer gehad wegens bloedarmoede. Is daarna ...
Oke das dan wel goed nieuws馃

5 maanden geleden

Reactie op karo&A

Ik heb tijdens mijn zwangerschap geen extra bloedonderzoek gehad, dus zou n ...
En zoals @mari Redab al zei het is indd voor reserve op te bouwen tegen de bevalling.. Vandaar dat ik geen ijzertabletten kreeg maar een infuusje nu ik in mijn laatste weken ben ga ik dit vele sneller opvatten