23 Reacties

5 maanden geleden

Een zitbal hier als tip gekregen, en geregeld es rondlopen of stabureau optie?

5 maanden geleden

Ik ben 29 september uitgerekend en werk normaal tor 23 september. Ik kan thuis werken en lig heel veel. Zitten gaat gewoon weg niet. Ik vraag mij echt af hoe ik dit had gedaan als ik elke dag naar het kantoor moest. Ik vind het nu al een hel persoonlijk! Heel veel succes met de laatste weekjes!

5 maanden geleden

Reactie op bdhooghe

Een zitbal hier als tip gekregen, en geregeld es rondlopen of stabureau opt ...
Ja probeer af en toe een rondje te gaan wandelen op de parking maar helpt helaas niet veel 😢

5 maanden geleden

Reactie op Britt1998

Ik ben 29 september uitgerekend en werk normaal tor 23 september. Ik kan th ...
Ja ik moet wel nog naar bureau gaan, thuis werken is voor hun geen optie en vanaf volgende week moet ik ook nog een opvolger gaan opleiden. Ik zie het echt niet meer zitten 🥲 ik ben helemaal dood als ik thuis kom. Bedankt! Jij ook nog veel succes 😘

5 maanden geleden

Uitgerekend 29 sept en stop op 9 sept . Heb nu mijn 4de week verlof en voel een enorm verschil met de periode dat ik nog ah werk was. Heb een administratieve job. Nu amper last vd bekken. En daarvoor liep ik 1x per week nr de osteopaat of de kine. Ik begin maandag terug en ga vragen om deels thuis te kunnen werken en een sta bureau te kunnen gebruiken van een ander team. Zitbal werd ook aangeraden. Als dat niet helpt, ga ik deeltijds werken. Mijn dokter zei al dat ik gerust mocht langskomen als het echt niet lukt.

5 maanden geleden

Ik ben uitgerekend voor 13/9 en wou doorwerken t/m 30/8, maar ook hier begint het enorm te wegen. Ik heb ook een kantoorjob waardoor ik een hele dag zit. Ik probeer wel eens rond te wandelen, maar dit is echt niet voldoende. Heb veel last van bekkenpijn en al lange tijd rugklachten..ook de gespannen buik voelt niet aangenaam om een hele dag te zitten 😅. Ik heb dan net ook nog eens 3 weken alleen op kantoor gezeten..wat weer extra stress en vermoeidheid met zich meebrengt. Voor mij voelt het momenteel ook als 'genoeg' 🙈. Ik probeer door te bijten, maar ik weet niet hoe lang me dit nog lukt 🙊. Ik ga wel al lange tijd na de kiné om de klachten wat te verhelpen en doe thuis wat oefeningen die ik van hen gekregen heb.

5 maanden geleden

Reactie op arasp

Ik ben uitgerekend voor 13/9 en wou doorwerken t/m 30/8, maar ook hier begi ...
Dan zitten we een beetje in hetzelfde schuitje! Ben zelf ook opgestart met kine, kijk echt al uit naar mijn rugmassage morgen 😂 veel moed nog!🍀

5 maanden geleden

Reactie op Marieke_VD

Uitgerekend 29 sept en stop op 9 sept . Heb nu mijn 4de week verlof en voel ...
Ja ik merk ook een heel groot verschil tussen thuis zijn en gaan werken! Thuis heb ik veel minder last, dat zitten aan de bureau is gewoon slepend 🫠

5 maanden geleden

Hier hetzelfde verhaal. Uitgerekend 22/09. Ik wou stoppen op 15/09 maar het zal wellicht eerder zijn. Al goed dat ik de papieren voor de cm nog niet ingevuld heb. Ik ben sinds deze week terug aan het werk (burowerk had verlof en moet zeggen mijn voeten, enkels benen terug opgezwollen. Vanaf maandag terug een weekje verlof en daarna weet ik niet of ik nog zal terugwerken want echt fysiek kan ik nietmeer.

5 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Hier hetzelfde verhaal. Uitgerekend 22/09. Ik wou stoppen op 15/09 maar het ...
Ik zit hier ook met olifantenpoten, helemaal opgezwollen. Ik heb 23/08 een afspraak bij de gynaecoloog, dus hopelijk wil ze me ook sneller thuis schrijven. Mijn rug kan het echt niet meer aan 😭

5 maanden geleden

Hier uitgerekend voor 18/09 en ik moet volgende week nog 1 (3 dagen door de feest-en brugdag) week werken. Dan 3 weken vakantie kunnen nemen en dan nog 1,5w moederschapsrust. Al een geluk dat ik 3 dagen telewerk had want ik had het anders niet vol gehouden… kijk naar jouw gezondheid en of het nog lukt… kom niet zoals mij met blauwe onderbenen naar huis… heb extreem veel last van vocht, soms zijn ze zo overspannen dat ze naar de blauwe kant gaan 😅 en dan denk ik… is dit het waard…

5 maanden geleden

Goh, zo erg is het bij mij nog niet gelukkig maar ze zijn wel flink gezwollen 😅 wat fijn dat je vakantie bijna begint, geniet ervan 😘

5 maanden geleden

Hier uitgerekend op 6 september en doorwerken tot 27 augustus. Thuisverpleging dus begint toch al wat zwaarder te worden🙈😅

5 maanden geleden

Reactie op sarina98

Hier uitgerekend op 6 september en doorwerken tot 27 augustus. Thuisverpleg ...
Poh kan ik me voorstellen! Dacht dat je dan vanaf het begin al kon stoppen met werken als je zo’n werk deed 😧

5 maanden geleden

Reactie op Lattie483

Ik zit hier ook met olifantenpoten, helemaal opgezwollen. Ik heb 23/08 een ...
Ik ook controle op 23/08 had gevraagd of ze mijn afspraak konden vervroegen naar volgende week want dan is ze terug met verlof, nog geen telefoontje gehad en alles zat vol.

5 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Ik ook controle op 23/08 had gevraagd of ze mijn afspraak konden vervroegen ...
Oh echt, ja mss ook door die kortere werkweek met die verlofdag 🫣 ik was zelf ook aan het overwegen om vroeger een afspraak te vragen maar is daar altijd al superdruk dus heb maar niet gebeld

5 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Ik ook controle op 23/08 had gevraagd of ze mijn afspraak konden vervroegen ...
Zou je niet bij de huisarts terecht kunnen?

5 maanden geleden

Reactie op Marieke_VD

Zou je niet bij de huisarts terecht kunnen?
Awel ga ik doen. Hij zei laatste x als het niet lukt, kom maar af

5 maanden geleden

Hier uitgerekend 18/9 en ik werk t.e.m. 30/8. Vanaf 11/9 start mijn moederschapsrust en er voor neem ik verlof. Ik heb het ook echt lastig aan mijn bureau en ik heb ook enorm gezwollen voeten. Vorige week moest ik bij de gyn en toen ik binnen kwam zei ze zelf: ik ga je efkes thuis zetten of je haalt het einde van de zomer niet. Die 1.5 week nu doet me idd echt wel deugd!

5 maanden geleden

Reactie op Lattie483

Poh kan ik me voorstellen! Dacht dat je dan vanaf het begin al kon stoppen ...
Normaal wel maar als zelfstandige is dat helemaal anders. Maar is toch wel pittig momenteel🙈