Zijn er hier mama's die een babytje hadden met bijwerkingen na de eerste spuitjes en waar je vooral op moet letten dan?
Hier heeft ze vanmorgen haar eerste spuitjes gehad en hoop dat ze geen bijwerkingen krijgt maar heb hier ook totaal geen info over gekregen van kind en gezin馃槙 weet dus totaal niet waar op te letten en wat we kunnen verwachten...
Hey we hebben gisteren ons eerste prikje gehad en mijn dochtertje heeft vannacht koorts gehad boven de 38 graden en was een beetje huilerig nu is ze weer normaler ik hoop dat ze geen koorts meer maakt..
Best perdolan halen moest ze koorts maken kan je direct perdolan toedienen , ook hebben ze gezegd bij kind en gezin dat ze meer kan slapen of juist omgekeerde
Heb je dan gewoon iets tegen de koorts gegeven en was het dan beter?
Ja heb direct perdolan siroop gegeven , en lauwe washandjes op haar hoofd en benen gelegd heb haar niet laten slapen tot haar temperatuur daalde , eens het terug 37,5 was heb ik haar terug laten slapen, toen ze wakker werd had ze nog weer koorts heb dan ook perdolan gegevn maar sowieso opletten dat er zeker 4/5 uren tussen zit
Inderdaad vooral zien dat je iets voor de koorts in huis hebt, siroop of perdolan suppo鈥檚.
Boven 38 graden moet je iets geven, zou ook vrij snel moeten beginnen dalen dan. :)