13 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben nu 36,5 weken en ben in totaal al 20kg bijgekomen.

4 maanden geleden

Ik ben morgen 38 weken en ben in totaal 4,8kg bijgekomen. Waarvan de laatste drie weken 800gr

4 maanden geleden

Reactie op Odal24

Ik ben morgen 38 weken en ben in totaal 4,8kg bijgekomen. Waarvan de laatst ...
Ooh oké en dat is in orde volgens de dokter?

4 maanden geleden

Ik ben morgen ook 38 weken ver en ben nu ongeveer 16 kg bij. Laatste keer (op 36 weken) was ik geen gram bij, terwijl de baby 600 gram meer geschat werd als ervoor. Blijkt normaal te zijn 😊

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Ik ben morgen ook 38 weken ver en ben nu ongeveer 16 kg bij. Laatste keer ( ...
Ooh Oke, dat is een geruststelling dat jij ook hetzelfde had 😊

4 maanden geleden

Reactie op karo&A

Ooh Oke, dat is een geruststelling dat jij ook hetzelfde had 😊
Ik hou ook vocht op, waardoor het wat kan schommelen. De gyn zei dat de baby alles neemt wat zij/hij nodig heeft, dus geen zorgen 😊

4 maanden geleden

Die weegschaal van mijn gyn praktijk klopt nooit met de weegschaal van thuis of ziekenhuis. Geeft altijd 1-2kg meer aan 😅 echt frustrerend maar ben nu 37w2. Twee weken geleden was ik in totaal 9 kg bijgekomen. Deze week laatste controle. Maar de laatste tijd kwam ik ook niet veel bij.

4 maanden geleden

Gisteren geweest naar de gynaecoloog 38 weken ben ik 8 kilo verzwaard maar ook eigelijk maar met kilo Sinds dak laatst geweest was dus ik zou mij geen zorgen maken zolang je baby oké is das belangrijkste 😊

4 maanden geleden

Hier 12 kilo bij, elke maand een kleine 2 kg,.... Vandaag 39+2 en straks gyne ben benieuwd thuis weeg ik me niet omdat ik zoizo weet dat die weegschalen niet overeen komen haha

4 maanden geleden

Reactie op karo&A

Ooh oké en dat is in orde volgens de dokter?
Ja dat is in orde volgens de gynaecoloog ook mede omdat ik sinds mijn schildklier te traag gaat met overgewicht kamp en moeite heb met afvallen. Ik ben mijn zwangerschap gestart op 101kg ben dan heel misselijk geweest en heb heel veel moeten overgeven. Ben toen 8kg afgevallen en die zijn er tijdens de zwangerschap terug allemaal aan gekomen + 4,8kg. Dus in totaal ben ik net geen 13kg bijgekomen maar mijn gyneacoloog kijkt naar het startgewicht en zo kom ik op +4,8kg 😅

4 maanden geleden

Reactie op Odal24

Ja dat is in orde volgens de gynaecoloog ook mede omdat ik sinds mijn schil ...
Oke, amai ocharme dat je zo misselijk bent geweest aan het begin! Ja ze kijken inderdaad maar het gewicht in het begin. Danku voor de reactie!

4 maanden geleden

Reactie op Odal24

Ja dat is in orde volgens de gynaecoloog ook mede omdat ik sinds mijn schil ...
Ja ze zegt dat de baby neemt wat hij het hardste nodig heeft. 🥰 Mijn zoontje zit ook op percentiel 84 en lijkt tip top in orde te zijn. Gewicht is volgens ze kunnen nagaan in verhouding tot zijn lengte 🤩 Dus ik ben opgelucht. Maar in de periode dat ik zo zwaar afviel maakte ik me wel erge zorgen hoor...