19 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb dat ook wel, soms voel ik haar meer en soms minder. Maar meestal wel rond dezelfde tijdstippen. 😌

4 maanden geleden

Ja, helemaal. Ben hiervoor een paar weken geleden aan de monitor gaan hangen. Vanaf 36 weken begon ik ze maar heel weinig te voelen (soms maar 2x/dag). Hangt inderdaad bij mij ook van dag tot dag af

4 maanden geleden

Hier ook… heel raar!

4 maanden geleden

Reactie op 1996okt

Ja, helemaal. Ben hiervoor een paar weken geleden aan de monitor gaan hange ...
Vreemd he, hoe ver ben je nu? En is dit zo gebleven?

4 maanden geleden

Reactie op isitlove

Hier ook… heel raar!
Ja idd, vind dat ook heel raar. Denk dat ze draaien met hun beentjes naar binnen ofzo en dat je daarom dan minder voelt ofzo

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempjex3

Vreemd he, hoe ver ben je nu? En is dit zo gebleven?
38 weken. Ja hoor is zo gebleven. Gisteren en eergisteren voelde ik ze misschien 2x/dag en vandaag is ze super actief… 🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op 1996okt

38 weken. Ja hoor is zo gebleven. Gisteren en eergisteren voelde ik ze miss ...
Bij mij gisteren enorm actief en vandaag weinig😂

4 maanden geleden

Same! Ik voel ook het verschil niet tussen harde buiken en bewegingen van de baby. Heb sinds een week frequent harde buiken en voel daartussen precies niets 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Ik heb dat probleem ook… ik weet niet hoe harde buiken voelen of hoe je ze kan herkennen haha

4 maanden geleden

Reactie op mmmy

Same! Ik voel ook het verschil niet tussen harde buiken en bewegingen van d ...
Hoe bedoel je? Harde buiken is gewoon dat je buik heel hard word en je deze niet kan indrukken. Als de baby beweegt is dit een heel ander gevoel hoor

4 maanden geleden

Reactie op 1996okt

Ik heb dat probleem ook… ik weet niet hoe harde buiken voelen of hoe je ze ...
Harde buiken is gewoon dat je buik echt hard word en je deze niet kan indrukken

4 maanden geleden

Ja hoor .. Hier ook en snel bezorgd dan 🙈 Volgens mijn gyn helemaal normaal ze hebben minder plaats dus hun bewegingen zijn meer als verschuivingen die je voelt je moet je kindje 10bewegingen per dag voelen dat is oké indien minder of toch ongerust altijd bellen naar verloskwartier voor een monitor 😘

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempjex3

Hoe bedoel je? Harde buiken is gewoon dat je buik heel hard word en je deze ...
Ik weet dat het harde buiken zijn, ook al twee keer bevestigd via monitor. Maar buiten harde buiken voel ik dus zelf niks van bewegingen. Op de echo kan ik baby wel zien beweging, maar mijn buik is zo vaak gespannen dat ik die kleine bewegingen dus niet meer voel. Niet fijn of geruststellend…

4 maanden geleden

Ik ben even ver als jij en merkte vandaag net hetzelfde op

4 maanden geleden

Reactie op mmmy

Ik weet dat het harde buiken zijn, ook al twee keer bevestigd via monitor. ...
Ah zo bedoel je, da’s idd wel jammer dat je niets meer voelt daardoor

4 maanden geleden

Reactie op Liebel

Ik ben even ver als jij en merkte vandaag net hetzelfde op
Ja normaal voel ik ‘s avonds in bed op mijn zij echt wel vaak wat en nu echt amper iets 🥲

4 maanden geleden

Reactie op Jolientje98

Ja hoor .. Hier ook en snel bezorgd dan 🙈 Volgens mijn gyn helemaal normaa ...
Doe ik zeker, 10 bewegingen heb ik zeker per dag maar toch maak je je zorgen he😁

4 maanden geleden

Bij mij ist bewegingspatroon ook iets wat veranderd maar ik merk ook dat ik wanneer ik druk bezig ben met iets het gewoon niet altijd door heb of hij wakker is 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempjex3

Doe ik zeker, 10 bewegingen heb ik zeker per dag maar toch maak je je zorge ...
Inderdaad begrijp ik hier ook snel bezorg maar liever een keer teveel dan bellen dan te weinig 😘