20 Reacties

vorig jaar

Wij gebruiken de luiers van Kruidvat en zijn erg tevreden 😌

vorig jaar

Ik gebruikte eerst deze van pampers zelf maar ze kreeg er uitslag van aan haar billetjes. Voor ons werken het beste de luiers van kruidvat 😉

vorig jaar

Hey idd die van Kruidvat lekken enorm door idd ben er mee gestopt ik gebruik van het merk pampers zelf of bol.com kun je ze echt voor een stuk goedkoper vinden 😊

vorig jaar

Wij zijn nu van Kruidvat overgestapt op de Pampers harmonie.

vorig jaar

Van mijn schoonzus; Aldi: blijft zeer nat (slecht voor poepje) Kruidvat: niet heel slecht maar lijkt alsof je kind een driedubbele balzak heeft 😂 Lidl: pipi komt er door tijdens de nacht, niet goed dus. Boni: zeer content van! Pampers: blijft onze nummer 1 maar kopen wij enkel bij acties wegens iets duurder!

vorig jaar

Idem hier, de promoties in 't oog houden ( bij Kruidvat en bol.com) en enkel van het merk pampers kopen

vorig jaar

Hier al pampers, huggies, boni en Kruidvat geprobeerd. Bij geen enkele een probleem!

vorig jaar

Wij gebruikten het merk pampers, inderdaad best aankopen via acties van bol.com om wat uit te sparen, pampers gaan er rap door en je centje zo ook 😅 Wegens uitslag waren we overgestapt op Kruidvat, inderdaad veel lekkages ... Nu met Boni gestart en zeer content van!

vorig jaar

Wij gebruiken die van huggies. 😊

vorig jaar

Wij zijn van pampers overgestapt naar boni natural care en zijn hier heel tevreden over. Geen idee of het toeval was of niet, maar bij pampers lekte hij regelmatig door, en dat hebben wij bij boni heel weinig voor gehad.

vorig jaar

Wij gebruiken Kruidvat, Pampers en Boni. Van alle 3 even tevreden, dus als Pampers niet in korting staat, gaan we voor de huismerken. Kan een hele nacht door zonder lekkage. Lekkage is vaak gelegen aan hoe je de pampers aanbrengt ... Bij een jongen zien dat het piemeltje altijd naar beneden ligt. Als het naar boven ligt tijdens aan doen van pamper, plast die gewoon naar boven en dan is alles nat natuurlijk. Er zijn ook flapjes aan de binnenkant van een pamper, die moet je goed uitrekken dat ze mooi over het beentje gespannen staan, anders kan de kaka er inderdaad tussen en heb je lekkage. Als onze baby een zeer grote kaka pamper heeft, dan hebben we wel lekkage, maar dat hebben we al gehad bij zowel Kruidvat als Pampers. Niet merk gerelateerd dus.

vorig jaar

Wij gebruiken die van pampers zelf ☺️ Kopen ze als ze in actie staan op Bol.com of in kruidvat zijn ze ook vaak in actie. die van kruidvat zelf zijn we niet tevreden over.

vorig jaar

Reactie op 1999rr

Wij gebruiken Kruidvat, Pampers en Boni. Van alle 3 even tevreden, dus als ...
Hier exact dezelfde ervaring & we gebruiken dezelfde tips. We gebruiken enkel nog Kruidvat 🤗

vorig jaar

Wij gebruikte eerst Pampers en zijn overgestapt naar Kruidvat! Super blij mee! Bij Pampers hadden we best veel ongelukjes en nu bij Kruidvat veel minder een probleem. Ook is de overgang tussen de maten iets ruimer waardoor je minder snel met te kleine luiers zit.

vorig jaar

Boni en Kruidvat zijn voor mijn baby’tje het beste 🫶🏻 nog niet doorgelekt, maar Wel bij het merk Pampers😏

vorig jaar

Alle van pampers geprobeerd en pampers baby dry de beste!
Kruidvat pampers zijn prijs kwaliteit het beste vind ik. Onze baby is ondertussen 12 weken en nog nooit een accidentje gehad met deze luiers. En hij slaapt ‘s nachts 9uur door aan 1 stuk. Dus ‘s ochtends is het echt wel een volle pamper. Ik ben fan! En kruidvat doet heel vaak super deals waar je ze nog goedkoper kan inslaan, soms zelfs aan 6 cent per luier! Die van het merk Pampers zijn makkelijk 20 cent per luier.

vorig jaar

Pampers harmonie! Geen lekjes, geen luieruitslag. Via luieraanbieding.net kan je verschillende websites vergelijken en dus het goedkoopste platform uitkiezen! 😄

vorig jaar

Reactie op KatrienVdB

Pampers harmonie! Geen lekjes, geen luieruitslag. Via luieraanbieding.net k ...
Luieraanbiedingen.net *

vorig jaar

Ik blijf de merk pampers gebruiken. Bij bol.com altijd in promotie.