6 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb al eventjes last van mijn bekken. Verleden week maandag bij de laatste echo lag de baby met het hoofdje naar onder maar nog niet ingedaald. Donderdag bij de osteopaat zei ze dat ie wel al goed en klaar lag om in te dalen. En sinds vrijdag heb ik ook echt meer last van mijn bekken/ liezen. Snachts draaien in bed is een ramp. Lang rechtstaan begint op den duur te zeuren dus veel afwisselen met staan,zitten en liggen. Gisteren ook last aan mn schaambot. Dus geen idee vermoed dat ons kleintje wel ingedaald gaat zijn. Vrijdag moet ik terug naar de vroedvrouw en dan weet ik hopelijk meer. Ik ben op dit moment 38w3d

4 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Ik heb al eventjes last van mijn bekken. Verleden week maandag bij de laats ...
Bedankt voor je reactie, we kunnen speculeren hehe ma we gaan het pas weten bij de Gyneacoloog 😊 zo spannend allemaal 🥰

4 maanden geleden

Reactie op karo&A

Bedankt voor je reactie, we kunnen speculeren hehe ma we gaan het pas weten ...
Ja tis dat he😂 spannend allemaal. Ik ga nu enkel nog langs de vroedvrouw gaan. Maar die zullen dat ook wel merken of voelen als ze ingedaald zijn.

4 maanden geleden

Hier al ingedaald van 30 weken, en ja zeer veel pijnen sinds dan( echt steken vaginaal, vnl als ik rondloop of als zij beweegt). Ook liep ik dan al meer als een eens rond, en sinds de laatste dagen ook rugpijn en ander soort pijnen en krampen, ik denk wat voorweeen( ben vandaag net 37 weken) maar het is een eerste dus elke kramp, steek ect twijfel ik of nu al zover zou zijn.

4 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Hier al ingedaald van 30 weken, en ja zeer veel pijnen sinds dan( echt stek ...
Ooh dat is niet fijn! Ja bij mij ook de eerste zwangerschap, het is inderdaad elke keer spannend als er pijn of kramp is. Morgen controle, dan weet ik hopelijk iets meer. 😊

4 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Hier al ingedaald van 30 weken, en ja zeer veel pijnen sinds dan( echt stek ...
Heb jij dan ook zoveel pijn als je even gezeten hebt en dan weer op moet staan? Ik heb dat sinds gisteren. En vandaag als ik niet voldoende gerust heb dan geraak ik moeilijk opgang. En eenmaal als ik op 'wandel' ben dan lijkt het weer te gaan.. Hier ook het eerste kindje dus ook moeilijk te zeggen van wat het afkomt. Want merk wel dat als de baby beweegt dat ie echt op mn blaas duwt..