10 Reacties
3 maanden geleden
Ik ga hiervoor wekelijks bij de kine om samen oefening te doen en zij masseert dan ook bepaalde punten.
Ze vermoedt bij mij ook een lichte ontsteking aan een spierhechting. En de grote tip is vooral het juiste evenwicht kiezen tussen genoeg bewegen en niet te veel bewegen.
Daarnaast nu focus op bekkenbodem en buikspieren en rugspieren terug te verstevigen en dan zou alles vanzelf in zijn plooi vallen.
Trappen op en af gaan zoveel mogelijk vermijden. In en uit bed gaan nog altijd voorzichtig doen zoals bij de zwangerschap. Ook oppassen met je buikspieren, want die kan je nog meer uitrekken...
Conclusie: ik zou nog eens naar een osteopaat/kine/... gaan, zodat je zeker geen foute bewegingen begint te doen die het erger maken....
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Oh wow! Heavy!
Ben je hiervoor naar de huisarts gegaan eerst?
Ja ik was inderdaad naar de huisarts gegaan en kreeg dan eerst ontstekingsremmende medicatie, maar aangezien het erger bleef worden had deze toch voorgesteld voor een echo en RX omdat met een zwangerschap en bevalling u heupen natuurlijk wel wat te verduren krijgen!
3 maanden geleden
Reactie op Annepies
Ik ga hiervoor wekelijks bij de kine om samen oefening te doen en zij masse ...
Ik ga misschien dan eens een andere osteopaat contacteren of naar de kine gaan idd!
Na mijn bezoek vorige week voelde ik niets van verbetering of verlichting.
Hoe lang geleden ben jij bevallen?
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ik ga misschien dan eens een andere osteopaat contacteren of naar de kine g ...
4 weken geleden.
En ben direct na 3 dagen naar de kine beginnen gaan omdat ik eigenlijk beetje hetzelfde had als jij: als ik snachts of sochtends uit bed kwam kon ik precies niet meer stappen of had ik het gevoel dat ik in elkaar ging zakken?
Nu is dat al veeeel beter, enkel nog pijn bij het draaien in bed :-)
3 maanden geleden
Reactie op Annepies
4 weken geleden.
En ben direct na 3 dagen naar de kine beginnen gaan omdat ...
Bij mij is het vandaag ook 4 weken geleden.
In het ziekenhuis kon ik 2 dagen na de bevalling niet uit bed door de pijn. Ze gingen de kine sturen, maar die is niet geweest. De dag erna mocht ik naar huis en ging het gelukkig beter.
Mijn dochtertje was een sterrenkijker, en ze vermoedden dat er iets gekneusd was bij de bevalling.