7 Reacties
7 maanden geleden
Ik heb al 2x blaasontsteking gehad en 2x deze voorgeschreven gekregen. Heeft gelukkig wel goed geholpen馃檹 ik had er int begin ook wel wat bang voor maar dit is volkomen veilig zei de huisarts.
Ook drink ik nu iedere dag 1 glas granberry sap in de hoop dat ik het een beetje kan voorblijven.
Kreeg wel als tip van de vroedvrouw dat je na de bevalling wel last kan krijgen van schimmelinfectie. En serieus pijnlijke tepels. Wel vlot te behandelen als je erop tijd bij bent.
Hopelijk ben je snel van de blaasontsteking af馃崁
7 maanden geleden
Reactie op Vrhyn
Ik heb al 2x blaasontsteking gehad en 2x deze voorgeschreven gekregen. Heef ...
Dankjewel voor je reactie het geeft me wat hoop 馃檹馃徎馃ス馃檲 ik drink nu ook dagelijks Cranberrysap 1 a 2 glazen en 2 tot 2,5 Liter water per dag 馃ス
7 maanden geleden
Reactie op Jolientje98
Dankjewel voor je reactie het geeft me wat hoop 馃檹馃徎馃ス馃檲 ik drink nu ook da ...
Graag gedaan 馃
Dat is een ellende he..en dan vraagt ge u af hoeveel moet ge dan nog gaan drinken馃槄
Heb dit ook wel als tip gekregen proberen u blaas helemaal leeg te plassen. En als ge denkt dat ge klaar zijt zo eens recht gaan staan en mu bekken kantelen zodat de 'resterende urine' zich verplaatst waardoor ge die nog kunt uitplassen.
7 maanden geleden
Reactie op Vrhyn
Graag gedaan 馃
Dat is een ellende he..en dan vraagt ge u af hoeveel moet g ...
Oh danku die tip had ik nog niet idd ze zeggen u volledig uitplassen maar soms is da zo moeilijk want je denkt dat alles eruit maar uiteindelijk niet alles 馃槄馃檲
7 maanden geleden
Heb ik onlangs in het ziekenhuis gekregen omdat ik blaasonsteking had en dat heeft geholpen en kan geen kwaad voor je babytje 馃榾
7 maanden geleden
Reactie op Ceroelsavi
Heb ik onlangs in het ziekenhuis gekregen omdat ik blaasonsteking had en da ...
Dankjewel voor de geruststelling 馃檹馃徎馃ス