14 Reacties
4 maanden geleden
Heb je niet de keuze om het wel of niet te doen ? Anders doen ze toch keizersnee als jij dat niet wilt .
4 maanden geleden
Reactie op arzusrgl
Neen 馃槙馃槙 mijn gynaecoloog zei dat er meestal toch eerst handmatig werd gep ...
Hoef je niet mee akkoord te gaan hoor als je dit niet ziet zitten! Bij mijn zus heeft het niet gewerkt en bij een vriendin is de kleine achteraf opnieuw naar stuit gedraaid.
Volg je gevoel!
4 maanden geleden
Reactie op arzusrgl
Neen 馃槙馃槙 mijn gynaecoloog zei dat er meestal toch eerst handmatig werd gep ...
Het is jou lichaam je bent aan niets verplicht 鉂わ笍
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hoef je niet mee akkoord te gaan hoor als je dit niet ziet zitten! Bij mijn ...
Ik wil het wel eens proberen want keizersnede schrikt me echt af ,maar ben zo nerveus en te paniekerig 馃様 en ik lees verschillende dingen hier opt internet dat het niet prettig is enz..
4 maanden geleden
Ik heb twee weken terug op 36 weken en een dag een versie gehad.
Ben die dag van 7u30 tot 16u30 int ziekenhuis geweest.
Ze hebben twee maal proberen keren waarbij het de eerste keer net niet gelukt is en de tweede keer kregen ze hem zelfs niet meer in dwarsligging. 馃
Alleszins ze waren heel lief voor mij en ondanks het niet gelukt is zou ik het zo opnieuw doen omdat ik absoluut geen keizersnee wil wat het nu dus bij mij toch zal worden tenzij hij zich op miraculeuze wijze toch nog juist draait 馃檲.
4 maanden geleden
Reactie op Odal24
Ben die d ...
Wat kun je verwachten?
- eerst ga je aan de monitor, trekken ze bloed en kijken ze nog eens op de echo.
- Is alles ok? Dan steken ze waarschijnlijk een infuus met medicatie die je baarmoeder ontspant.
- +/- 30min later doen ze een versie.
- Wanneer dit niet lukt heb je de kans om al dan niet nog eens te proberen. Maar wel een tijdje later op die dag of enkele dagen later.
- Vervolgens ga je nogmaals aan de monitor en int geval dat je die dag geen tweede versie probeert of de eerste versie gelukt is wordt er terug bloed getrokken.
- pas wanneer de monitor en de bloedresultaten geweten zijn en ok茅 zijn mag je naar huis.
Heel veel succes
4 maanden geleden
Reactie op Odal24
Wat kun je verwachten?
- eerst ga je aan de monitor, trekken ze bloed en ki ...
Tijdens de versie zullen een a twee paar handen op je buik drukken en deze manipuleren. Dat voelt niet heel aangenaam maar mij hielp het om de ontspannende ademhaling toe te passen. 4tellen in langs de neus 8 tellen uit (ik blies).
Ze volgen mee op de echo om de exacte positie van je baby te zien en zijn/haar hartslag/ welzijn in de gaten te houden.
Zodra ze zien dat je baby het niet meer fijn vind stoppen ze de handeling.
Hopelijk kan jou deze info een beetje helpen?
4 maanden geleden
Reactie op Odal24
Ben die d ...
Ouhhh duurt het zolang 馃槷馃槷 spijtig om te lezen dat het bij jou niet gelukt is 馃槪 zal wel morgen zien hopelijk lukt het bij mij wel als ons prinsesje niet te koppig is 馃 was echt schrikken vandaag toen ik hoorde dat ze niet juist lag ..
4 maanden geleden
Reactie op arzusrgl
Ouhhh duurt het zolang 馃槷馃槷 spijtig om te lezen dat het bij jou niet gelukt ...
Dat snap ik,
Ik was er echt van overtuigd dat hij gedraaid was en de Vroedvrouw dacht het ook dus de teleurstelling was extra groot toen we op de echo zagen dat hij toch in stuit lag.
Ik zal voor je duimen en hopelijk duurt het bij jou niet zolang morgen.
Ze hadden gelukkig wel lunch voor mij voorzien 馃槄 want op een gegeven moment kreeg ik een serieuze suikerdip en was aan het trillen van de honger. Kort erna kwam het eten. Gelukkig 馃ぉ
4 maanden geleden
Reactie op arzusrgl
Ik wil het wel eens proberen want keizersnede schrikt me echt af ,maar ben ...
Internet is de slechtste uitvinding ooit! Nooit dokter Google opzoeken met mijn eerste zwangerschap 15 jaar geleden was er veel minder stress dan nu je leest vanalles en de helft klopt niet!