10 Reacties

3 maanden geleden

1 keer in de week (met moedermelk)

3 maanden geleden

3 keer in de week hier, met moedermelk ook en 1 keer in de week zeep ik hem volledig in en geven 2 keer in de week een badje waar we alleen zen poepje inzepen omdat ik hem zo zie genieten van zijn badje en toen we het maar 1 keer in de week deden was hij vaker onrustig.

3 maanden geleden

Maar als we hem 3 keer volledig inzepen is zen huidje veel te droog, daarom maar 1 keer volledig 😆

3 maanden geleden

Reactie op Jana-Maxim

3 keer in de week hier, met moedermelk ook en 1 keer in de week zeep ik hem ...
Ik geef geen borstvoeding, dus hier is het steeds met badolie dat we haar wassen. Zou je 3x/week aanraden om te wassen met zeep? De haren hoeveel keer was je die?

3 maanden geleden

Reactie op Kimberly - Indi

Ik geef geen borstvoeding, dus hier is het steeds met badolie dat we haar w ...
Badolie is geen probleem denk ik want is vettig en voed de huid. Moedermelk is bijna op, is van uit de diepvries. Hij heeft koemelkallergie dus mag het niet meer geven dus als het op is zou ik ook een olietje in zen badje doen 3× in de week. Zen haartjes maar 1 keer in de week want zag dat hij een droog hoofdhuidje kreeg bij 3 keer.

3 maanden geleden

2x per week en elke dag zijn gezichtje en handjes met warmter, pierlewiet en poep met zeep.

3 maanden geleden

Reactie op AuroraDesdemona

2x per week en elke dag zijn gezichtje en handjes met warmter, pierlewiet e ...
*water

3 maanden geleden

Als jullie een moedermelk badje geven, wat is de verhouding dan? Hoeveel melk of water nemen jullie?

3 maanden geleden

1 wasbad en 1 oliebad per week. De andere dagen kattenwasje met washandje en water. Geen zeep. Wel elke dag goed insmeren met olie om de huid te voeden, zacht te houden.

2 maanden geleden

2 keer in een week badje en ik doe altijd wa olie in haar badje huidje is daar zacht van en derest vande week gezichtje nekje naveltje handjes poepje en voetjes